هشدار آندره آ استراماچونی پس از شکست های فاجعه بار

هشدار آندره آ استراماچونی پس از شکست های فاجعه بار

آندره آ استراماچونی سرمربی تیم الغرافه در نشست خبری پیش از بازی امشب مقابل ترکمنستان گفت: تیم ما مقابل فولاد ایران بازی فوق العاده ای انجام داد و با یک گل شکست خورد و به دلایل مختلف برای بازی امشب چهار بازیکن را از دست دادیم. احمد علا را به دلیل مصدومیت و همچنین مهدی علی و جبرئیل را بعد از اخراج در اختیار نداریم. همام الامین هم دو کارته شد.

وی افزود: البته این فرصت را به جوانان پرورش یافته آکادمی الغرافه می دهم تا در این مسابقات که جزو اهداف و برنامه های توسعه ای ماست شرکت کنند و آنها باید از این مسابقات بهره ببرند و تجربه کسب کنند.

الغرافه افزود: ما باید به لیگ قهرمانان آسیا احترام بگذاریم زیرا تورنمنت قدرتمندی است. باید در آخرین دیدارمان قوی تر نشان دهیم و از بازی فولاد با این تورنمنت خداحافظی کنیم. باید عملکرد بهتری داشته باشیم و روحیه و اشتیاق زیادی داشته باشیم. برای باشگاه الغرافه این یک نقطه شروع نیست، بلکه نقطه شروعی برای مسابقات آینده است. ما بازیکنان جوانی داریم که در آینده پیشرفت خواهند کرد و تیم بهتری برای الغرافه خواهند ساخت که برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید کار با بازیکنان جوان کار آسانی نیست اما ما به بازیکنان جوان اعتقاد داریم. ما به ورزشگاه می رویم و باید به بازیکنان جوان اعتماد کنیم، بازیکنی مثل احمد الجانی که یکی از بازیکنان درجه یک است. او در پایان بازی چندین موقعیت را از دست داد و گریه کرد.

استراماچونی ادامه داد: اما من به او اطمینان دادم که او هنوز در ابتدای راه است و این اتفاق در مسابقات بزرگ رخ خواهد داد. من به او اعتماد دارم و او باید برای مسابقات آینده آماده باشد و سعی کردم روحیه بازیکن را بالا ببرم و از او خواستم اتفاقات رخ داده را فراموش کند و از اشتباهات درس بگیرد و از آنها استفاده کند.

سرمربی ایتالیایی در پایان افزود: بعد از یک فصل همکاری با الغرافه می بینم که آینده درخشانی دارند. فارغ التحصیلان جوان آکادمی الغرافه باید سربلند باشند چرا که مدیریت باشگاه 5 سال است که در سکوت مشغول آماده سازی جوانان است و اکنون ثمره آنچه را که از آن زمان کاشته اند، می چینند. آنها امید الغرافه و امید تیم ملی قطر در آینده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید