درخواست مهم باشگاه استقلال از دولت در خصوص بدهی آندره آ استراماچونی

درخواست مهم باشگاه استقلال از دولت در خصوص بدهی آندره آ استراماچونی

رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش در برنامه فوتبال برتر به استراماچونی درباره بدهی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال باید تا 20 فروردین ماه به سرمربی ایتالیایی پرداخت کند. در غیر این صورت ممکن است با کسر امتیاز یا سقوط مواجه شود.

باشگاه استقلال در آستانه رسیدن به این مهلت درخواست مهمی از دولت کرد؛ اینکه دولت برای پرداخت بدهی استراماچونی به باشگاه استقلال کمک می کند. چون به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی کالدرون کمک کرد.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره این خبر را تایید کرد و در خصوص درخواست علی فتح الله زاده گفت: حق با فتح الله زاده است و شکی در آن نیست. تا جایی که می دانیم پول کالدرون توسط وزارت ورزش پرداخت شده است. از وزیر محترم ورزش و وزارت دارایی و اقتصاد انتظار داریم به طور سیستماتیک استرس و فشار را بر مدیران باشگاه ها وارد کنند. در اینجا سؤال فقط مربوط به استقلال نیست، بلکه در مورد دولت است. مدیران قبلی کاری کردند که ما باید پاسخگو باشیم. فتح الله زاده تحت فشار زیادی است و مسئولان بالاتر باید تصمیم بگیرند و مشکل را حل کنند. از دولت محترم، رئیس جمهور و وزیر می خواهیم که به استقلال کمک کنند تا مشکل بدهی به استراماهونی حل شود و مشکلی برای حضور در آسیا نداشته باشیم.

باید منتظر ماند و دید که آیا دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای حل مسئله استقلال دستور کمک خواهد داد یا خیر. وزارت ورزش و جوانان برای کمک به استقلال در این زمینه باید مجوز قانونی داشته باشد و صدور این مجوز تنها با امضای ابراهیم رئیسی امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید