خبر خوش عضو هیئت مدیره استقلال درباره پرونده استراماچونی

خبر خوش عضو هیئت مدیره استقلال درباره پرونده استراماچونی

پرونده استراماچونی پس از مدت ها با پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی از بانک شهر در قالب قرضی با باشگاه استقلال بسته می شود.

پرویز مظلومی در این مراسم با تشکر از بانک شهر گفت: تا کنون جلسه ای داشته ایم و برای پرداخت مبلغی برای آسترا مبارزه کرده ایم تا در آینده مشکلی پیش نیاید. از بانک شهر بینهیت تشکر می کنم که برای پرداخت ارزی که به آسترا و سایر خارجی ها بدهکاریم با ما همکاری کرد. می خواهم از مدیریت و هواداران تشکر کنم. امیدوارم هواداران با بانک شهر همکاری کنند. بانک شهر هم از ما حمایت می کند و هم از باشگاه پرسپولیس. اگر کارت های هوادار بیشتر باشد، از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد. انشاالله هواداران می توانند برای کمک بیشتر به ما کارت های بیشتری درخواست کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: یک بار دیگر از جناب آقای احمدی تشکر می کنم. او واقعا از صبح کار کرد و الان درگیر این موضوع هستند تا این پول را منتقل کنند و به 60 میلیون نفر و هوادار کمک کنند.

او درباره دربی گفت: ما اهل کری نیستیم و هر اتفاقی در زمین بیفتد دست برتر است. این تلاش بازیکنان است و ما تمام تلاش خود را برای بازیکنان انجام داده ایم و امروز توانستیم مبلغی را به عنوان پاداش به کادرفنی و بازیکنان پرداخت کنیم. امیدوارم با کمک بانک شهر بتوانیم بعد از دربی قراردادشان را پرداخت کنیم.

مظلومی در پایان به سوال خبرنگاری درباره نتیجه دربی اضافه کرد: شما دنبال حاشیه هستید و من از حاشیه دور هستم.

دیدگاهتان را بنویسید