خبر خوش برای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای هواداران

خبر خوش برای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای هواداران

تیم فوتبال استقلال با کسب سومین پیروزی متوالی مقابل تراکتورسازی موفق شد با 9 امتیاز شروعی درخشان در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد. محمد مومنی عضو هیئت مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرورزشی از نتایج مطلوب استقلال در هفته های اخیر و برنامه های مدیریت برای حفظ آرامش این تیم صحبت کرد.

استقلال با چهره جدید و تیم مدیریتی خود فصل خوبی را آغاز کرد. شرایط تیم خود را چگونه ارزیابی می کنید؟

محمد مومنی گفت:

به شخصه خوشحالم که می بینم در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم سخت کار می کنیم و این تلاش به ثمر می رسد. این را بدانید: همه افراد در مدیریت تشنه کار هستند و قطعا کسانی که در کادر فنی هستند نیز تشنه استقلال هستند. خوشحالیم که پیشکسوتان و هواداران خوشحال هستند. آرامش جامعه، اینکه کسی ما را محکوم سیاسی نمی کند و هیچ نگرانی در بین هواداران وجود ندارد، بزرگترین دستاورد این استقلال است. خدا را شکر تیمی به نام استقلال داریم که 11 نفر برای آن زحمت می کشند و کادرفنی نتایج این تیم را زیر نظر دارد.

آیا از نحوه بازی استقلال راضی هستید؟

محمد مومنی گفت:

معتقدم وضعیت استقلال هر هفته بهتر می شود. تیم باید از نظر تاکتیکی پخته تر باشد و مهاجمان به راحتی فرصت را از دست ندهند. قطعا توپی که خوسین زاده به اشتباه با بغل انداخت باید برای او تجربه شود. یا دیدیم یمگا چطور برنامه ریزی کرده با تراکتور بازی کند که تکان نخورد. کادر فنی باید برای چنین مواقعی برنامه داشته باشد. همانطور که دیدیم تراکتورسازی برای امیر ارسلان مطهری برنامه ای نداشت و آمد و متذکر شد. البته خود مطهری در این فصل کمی به رینگ آمده بود و خوشحالم که با این هدف تا حدودی دوباره متولد شد.

آیا این همان استقلالی است که انتظارش را داشتید؟

محمد مومنی گفت:

در باره. استقلال باید پویاتر از این بازی بازی کند و مطمئنا این کار را انجام خواهد داد. استقلال تیمی نیست که ترسو بازی کند. بازیکنان باید توپ های بیشتری حمل کنند و راهی برای گلزنی در سوراخ ها و شکاف ها پیدا کنند. قطعاً کادرفنی از هر بازیی که در این فصل انجام می‌شود درس می‌گیرد و آن را به چراغی برای او تبدیل می‌کند. مهم این است که بتوانیم این نتایج را حفظ کنیم و آنها را حفظ کنیم.

مدیریت باشگاه برای جلوگیری از تنش در تیم چه برنامه ای دارد؟ چون برخی از پیشکسوتان فکر می کنند از این پس باید به فکر پرداخت پول بازیکنان باشید تا دوباره مشکلات مالی تیم به حاشیه نرود؟

محمد مومنی گفت:

این کاملا درست است. هر پیشکسوت یا کارشناس این را می گوید، ما به حرف او گوش می دهیم تا تیم دچار چالش نشود. ضمن اینکه از قبل برای این مسائل چاله زده ایم تا فردا روزی که زمان پرداخت پول بازیکنان است مشکلی نداشته باشیم. خدای نکرده با تصمیمات درست دکتر ایرلو مشکلی برای پرداخت پول به بازیکنان در این زمینه نخواهیم داشت. چون می دانیم مشکلات مالی تا چه اندازه بر عملکرد تیم در طول سالیان تاثیر منفی یا مثبت دارد.

آینده تیم را چگونه می بینید؟

محمد مومنی گفت:

هیچ کس آینده را ندیده و به هیچ وجه نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. ما در امروز زندگی می کنیم و امروز باید مراقب تیم خود باشیم. خدای نکرده به این روند ادامه می دهیم تا این شادی برای هواداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه همیشگی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید