یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی قلعه نویی است

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی قلعه نویی است

محمد مومنی بازیکن سابق و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در خصوص دیدار استقلال و گل گهر سیرجان و همچنین آخرین تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تیم های برتر در لیگ قهرمانان بعدی آسیا صحبت کرد.
بازی استقلال و گل گهر را چگونه پیش بینی می کنی؟

بازی با گهر گهر بازی بسیار سختی است. البته برد در این بازی می تواند سکوی پرتابی برای استقلال باشد. از طرفی منتظر لغزش رقبا هستیم تا جایگاه خود را در این زمینه ارتقا دهیم و با اطمینان بیشتری در بالای جدول به کار خود ادامه دهیم.

گل گهر را چقدر می شناسید؟

با این حال مربیانی که تا دیروز در استقلال کار می کردند دوست دارند مهارت های خود را به رخ هواداران استقلال بکشند. از طرفی بازیکنانی که قبلا در تیم استقلال بودند می خواهند امروز به نوعی خود را در مقابل هواداران و سرمربی استقلال تثبیت کنند که این حق آنهاست. اما در چنین شرایطی بازیکنان استقلال باید بیشتر تلاش کنند.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

باید در این بازی ظرفیت بیشتری از بازیکنانمان ببینیم. استقلال باید نیمه اول را تمام کند تا برتری خود در نیمه دوم و دلیل برتری خود در تمام هفته های قبل را ثابت کند.

با توجه به حضور زیاد استقلالی ها در تیم سیرجانی، برخی بازی این دو تیم را استقلال الف و استقلال ب می دانند؟

اصلا! استقلال ب هرگز وجود نداشته و نیست. آقای قلعه نویی مربی تیمی کاملا مستقل است که تفاوت زیادی با استقلال دارد. به خصوص از نظر مالی. آنها هیچ وقت دغدغه و مشکل مالی ندارند در حالی که استقلال یک تیم کاملا خصوصی است که با دست خودش اداره می شود.

مطمئنی استقلال خصوصی است؟

آره! اگر کسی می تواند ثابت کند که ما از وزارت ورزش پول می گیریم، اشتباه می کنیم. تفاوت ما با باشگاه های تحت پوشش فلزاتی مثل فولاد، آهن و مس، مثل سپاهان، ذوب آهن، فولاد، گل گهر و خیلی های دیگر این است که از جیب خود خرج نمی کنند و پول به حسابشان واریز می شود. به مدت یک ماه.

پس با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنید؟

ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نمی کنیم، بلکه با فکر و تلاش خودمان شبانه روزی کسب درآمد می کنیم. به همین دلیل می خواهیم نتیجه این تلاش ها در مسابقات منعکس شود.

به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، نظر شما درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان بعدی آسیا چیست؟ آیا می دانید عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بعدی به فدراسیون واگذار شده است؟

این یک استدلال بیهوده است. بنابراین، اگر چنین است، کدام لیگ را برگزار می کنیم؟ این کار کارشناسی نبود. البته مشخص است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل مشکلات مالی چنین تصمیمی گرفته است، اما اگر تیمی برای دفاع از فوتبال آن کشور باید راهی آسیا شود، قطعا باید لیاقتش را داشته باشد. به نظر من این حرفه ها بالغ نیستند و تا آن زمان تغییر خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید