یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فرهاد مجیدی ادعا می کند

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره فرهاد مجیدی ادعا می کند

محمد مومنی بازیکن سابق استقلال و عضو هیئت مدیره در خصوص آخرین اتفاقات پیرامون استقلال و شایعات پیرامون باشگاه ذوب آهن اظهاراتی را بیان کرد:

وسط باشگاه ذوب آهن از صحبت های فرهاد مجیدی بعد از بازی مقابل ذوب آهن شاکی هستید؟ فکر می کنی سرمربی استقلال به ذوب آهن و اصفهانی ها توهین کرد؟

ابتدا باید بگویم مجیدی حرفی زد که کاملا فوتبالی است. اینکه تیم حریف می تواند توپ را با خود به اصفهان ببرد، حرف بسیار ورزشی است. یعنی شما صاحب توپ هستید و توپ را می چرخانید، اما 3 امتیاز برای من و تیمم. این نه تنها توهین به مردم شریف اصفهان نیست، بلکه مشخص است که عده ای خودشان می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

تو چی میگفتی

آنهایی که مقابل استقلال به میدان نرفتند و در اصفهان به استقلال باختند، با فشار بر استقلال و سرمربی اش سعی در توجیه دو شکست خود دارند. موضع مردم اصفهان کاملا مشخص است. اصفهان مانند سایر شهرهای ایران مردمانی شریف و محترم دارد. مانند سایر اقوام مانند آذربایجانی، کرد، لری، خراسانی و سیستانی. استقلال و تیم باشگاه برای همه اقوام احترام قائل هستند اما ظاهرا عده ای می خواهند ادبیات فوتبالی فرهاد مجیدی را زیر و رو کنند تا از ارزش پیروزی تیم استقلال بکاهند. من خودم در اصفهان بازی کرده ام و به خوبی با شخصیت اصفهانی ها آشنا هستم. آنها به اهمیت سرمربی استقلال واقف هستند و می دانند مجیدی به هیچ وجه قصد توهین و احترام به اصفهانی ها را نداشته است. علاوه بر این، تارتاروس نباید از چنین ادبیاتی استفاده کند. متاسفانه از بیانیه ذوب آهن استفاده نابجا شد. این لحن نوشتاری و ادبی به دور از شأن یک میله فولادی خوب است.

ظاهرا باشگاه ذوب آهن هم از مجوز بازی دو خرید جدید در تیم شما گلایه کرده است؟

اول اینکه ما بدهی خارجی نداریم. اگر بدهی داخلی باشد بخشی از آن را به سازمان لیگ می دهیم و برای بازیکنان کارت بازی می گیریم. این قانونی است که خود سازمان لیگ مشخص کرده است که می توان با پرداخت 10 تا 20 درصد پول بازیکن کارت بازی او را به صورت قانونی دریافت کرد تا بتوانیم کل مبلغ را به موقع پرداخت کنیم.

در روزهای اخیر عنوان شده است که به شما 45 روز فرصت داده شده است. درست است، واقعی؟

من کاری به این مسائل ندارم، فقط می‌خواهم مطمئن شوم که باشگاه استقلال هیچ تخلف غیرقانونی انجام نداده است و همه ارکان باشگاه ملزم به رعایت قانون هستند و هدف ما قانونی بودن است تا باشگاه و تیم استقلال با مشکلات و معضلاتی مواجه است. قبول نکن.

آیا شایعاتی در مورد سربازی بازیکنان استقلال وجود دارد؟

از این نظر هم مشکلی نیست. همه سوالات مطرح می شود و همانطور که آقای محمودزاده یکی از مسئولان سازمان لیگ می گوید اگر چیزی می گویند فقط قوانین نظام است و مشکلی با باشگاه استقلال و این جور چیزها ندارند. شنیده ایم در تیم های دیگر هم چنین بازیکنانی حضور دارند. اما از این نظر با بازیکنان خود مشکلی نخواهیم داشت.

با نتایج خوب، آیا استقلال مدیریت در این زمینه راضی است؟

فرهاد مجیدی سکاندار تیم استقلال است و نتایج این تیم نشان از تلاش کادر فنی و بازیکنان دارد. در قسمت مدیریت تمام تلاش خود را می کنیم که تیم استقلال را در هیچ مشکل مدیریتی به خطر نیندازیم تا خدای ناکرده مسابقات را به بهترین نحو پشت سر بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید