کری یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال برای یحیی است

کری یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال برای یحیی است

محمد مومنی در خصوص اعتراضات باشگاه استقلال به داور قبل از بازی با پرسپولیس گفت: ما نگران دربی نیستیم، با این پنالتی ها داوران باید نگران باشند و شب سرشان را روی بالش بگذارند، چرا باید من نگرانم؟» کسانی که قصد یا نظر دارند نگران باشند، چون فردا باید جواب بدهند، با وجدانشان مخالفت کنند و ببینند برایشان راحت است یا نه.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای سربلندی تیم انجام می دهیم و در تلاش هستیم تا همه مشکلات را برطرف کنیم. آنها باید نگران باشند، اینطور نیست که ما را قضاوت کنند. ما نمی گوییم قضات عمدا کاری انجام می دهند، می گوییم سهوی است.

مومنی در خصوص عملکرد این تیم پس از چهار تساوی متوالی گفت: من نگران نیستم و خیلی ها واقعیت را می بینند. در نهایت داور باید واقع بین باشد و قضاوت کند. رای باید عادلانه باشد زیرا همه از داور انتظار عدالت دارند.

عضو هیئت مدیره درباره پیش بینی دربی گفت: انشالله به پیروزی امیدواریم. ما قطعا توانایی پیروزی در دربی را داریم و در این شکی نیست.

مومنی در مورد عملکرد مهاجمان این تیم گفت: مگر می شود مهاجم نداشته باشیم؟ ما بازیکنان خوبی داریم و در دربی همه می بینند که آقای مجیدی چقدر خوب عمل می کند که باعث پیروزی استقلال می شود.

مومنی در پایان گفت: انتظار از هواداران عزیز و فهیم این است که از تیم حمایت کنند و زیاد ناراحت نشوند. به هر حال فوتبال در نهایت قهرمان را مشخص می کند و از هفته پنجم و ششم چیزی مشخص نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید