اظهارات عجیب یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره سقوط آبی ها

اظهارات عجیب یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره سقوط آبی ها

محمد مومنی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر و سایر مسائل جزئی مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* استقلال به عنوان یک تیم موفق بود و علاوه بر دفاع از دروازه اش، استراتژی خوبی برای برد داشت. استقلال از کناره ها به عنوان راهی برای رسیدن به عمق خط دفاعی تراکتورسازی و کسب نتیجه استفاده می کند. شاگردان فرهاد مجیدی در نیمه اول می توانستند از فرصت استفاده کنند اما هوشیاری مدافعان مانع از گلزنی این تیم شد. استقلال موقعیت های گل زیادی داشت و می توانست گل های بیشتری بزند. آبی ها در نهایت این دیدار را بردند و امیدوار بودند در روزهای آینده نتایج خوبی کسب کنند.

* تیم ها هفته به هفته برنامه ریزی و طراحی می کنند، بنابراین هنوز برای صحبت در مورد قهرمانی زود است. استقلال و پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوشادوش یکدیگر حرکت می کنند و اگر این روند را ادامه دهند بعد از دربی می توان گفت چقدر به قهرمانی نزدیک شده ایم.

* در پاسخ به این سوال که آیا بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند حل شده است یا خیر، باید بگویم که این موضوع قانون و مقررات خاص خود را دارد. کمتر کسی به دنبال به حاشیه راندن و برهم زدن تمرکز استقلال است. آنها به دنبال راه های تحریف شده ای هستند که امروز جدید نیستند. برای هرکسی که بخواهد تمرکز استقلال را بشکند و روحیه را تضعیف کند مشخص است، به خصوص در مورد سربازان یزدانی و مورمند. آنها تلاش زیادی کردند تا به دو بازیکن استقلال آسیب بزنند تا آنها عملکرد رضایت بخشی نداشته باشند اما هوشیاری مدیریت، سرمربی و بازیکنان راه را برای نفوذ این افراد مسدود کرد و آنها را از این فکر باز داشت. اتحاد و حمایتی که امسال در استقلال وجود داشت باعث شد تا گلوله های حاشیه نشینان سنگسار شود.

* قوانین و مقررات مشخص است نه آنچه من نوشتم. این قانون ارتش و کشور است که همه از آن تبعیت می کنند. بازیکن 38 ساله نداریم که بگوییم سربازی نرفته است. قوانین برای همه روشن است و بهتر است هواداران نگران سربازان یزدانی و مرندمند نباشند. هواداران باید نگران فضاهای مجازی مسموم باشند و با چشم و گوش باز به استقلال کمک کنند. البته جای تامل دارد که استقلال را تضعیف می کند اما ما علاقه ای نداریم. به دیگران توصیه می کنیم که فضای فوتبال را مسموم نکنند، زیرا آسیبی به نسل های آینده نمی رساند. بهتر است همه چیز را فدای قهرمانی نکنیم و به دیگران بگوییم سلامتی را در اولویت قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید