اظهارات عجیب عضو هیئت مدیره استقلال درباره قهرمانی

اظهارات عجیب عضو هیئت مدیره استقلال درباره قهرمانی

استقلال پس از باخت مقابل نساج و کناره گیری از جام حذفی، اگرچه در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت، اما تمام تمرکز خود را به حفظ برتری و قهرمانی در لیگ برتر معطوف کرد. حجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره آبی پوشان درباره اتفاقات اخیر گفت:

گل داور درست به نظر می رسید
بازی خوبی را مقابل نساجی دیدیم و استقلال موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما با وجود اینکه شاگردان مجیدی شب خوبی را پشت سر گذاشتند داور گلی را که درست به نظر می رسید مردود اعلام کرد تا شاگردان مجیدی در این دیدار آسیب ببینند. اما بازی ها تک بود و استقلال نتوانست از موقعیت های خود در جریان بازی استفاده کند و پس از ضربات پنالتی حذف شد. بازی های حساس استقلال در راه است و هیئت داوران باید دقت بیشتری داشته باشند و داوران را با حساسیت بیشتری انتخاب کنند. هر بازی برای استقلال حساس و مهم است و خوشبختانه 6 امتیاز جلوتر است.

مجیدی و شاگردانش نباید حاشیه ساز شوند
وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که حواشی این تیم معطوف به قهرمانی است؟
مجیدی و شاگردانش نباید حاشیه ساز شوند. البته تیم استقلال بسیار باهوش است و مطمئنا در این مورد با بازیکنان صحبت خواهد کرد. به هیچ عنوان نباید بازیکنان استقلال تحت تاثیر این شکست قرار بگیرند. به هر حال بازیکنان استقلال عملکرد بسیار خوبی داشته اند و تا اینجای کار در لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته اند و حیف است که می خواهند به این فکر کنند که چه از دست داده اند. استقلال فاصله زیادی با قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

بازی سختی مقابل سپاهان داریم
استقلال در ادامه لیگ با موانع سختی روبرو است و بی شک بازی سختی مقابل سپاهان دارد. دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذابیت خاصی داشته اما از طرفی چون سپاهان در حال بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا است خسته است و استقلالی ها می توانند از این فرصت استفاده کنند.

استقلالی ها هیچ اظهارنظری نکردند
کریمی در خصوص اظهارات علیه داوری تاکید کرد: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. یک زمانی شرایط بد بود و چیزی مهم نبود، اما استقلال در صدر است و اختلاف خوبی با تیم دوم دارد. این تیم تنها 3 بازی تا پیروزی فاصله دارد. اگر آبی ها 6 امتیاز از دیدار مقابل پدیده، سپاهان و فولاد کسب کنند، بازی های باقی مانده تشریفاتی خواهد بود. البته استقلال در نوشتن بیانیه ها هیچ وقت مبتدی نبود.

کار تمام است و استقلال قهرمان است
استقلال یک قهرمان است. همانطور که قبلاً گفتم، کار تمام است و استقلال قهرمان است، مگر اینکه ما بخواهیم. اگر استقلال سپاهان را برد با توجه به اینکه توانایی شکست پدیده را دارد قطعا قهرمان خواهد شد. امیدوارم تمرکز حفظ شود و قهرمانی را آبی ها از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید