واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به استعفای فتح الله زاده

محمد مومنی در گفت وگو با ایسنا، درباره استعفای علی فتح الله زاده اظهار کرد: وی مدیری پرتلاش است و با توجه به این روند باید جلسه ای برگزار کنیم و این موضوع را بررسی کنیم. انتظار داریم او به کارش ادامه دهد. موضع ما حمایتی است.

وی ادامه داد: اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم. قبل از استعفای فتح الله زاده با او صحبت کردم و سعی کردم او را منصرف کنم چون باید پیگیر کارها باشیم اما قبول نکرد. او در باشگاه استقلال خیلی زحمت کشید.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شعار هواداران علیه فتح الله زاده گفت: حق با هوادار است. همه ما برای هواداران سخت کار می کنیم. باشگاه و هواداران مورد نیاز و مورد نیاز هستند و تلاش ما باید به نتیجه برسد تا هواداران را راضی نگه داریم.

وی افزود: فتح الله زاده تنها بود. ما به جلسات زیادی رفتیم اما کسی کمکی نکرد. غیبت در مسابقات استقلال آسیا به دلیل سابقه ما را با مشکل مواجه می کند. هوادار ما یک قهرمانی دیده و سال هاست که تیم های رقیب را تشویق می کند. رفتن خیلی مشکل ساز خواهد بود چون ضرر مالی خواهیم داشت.

مومنی ادامه داد: اگر در آسیا بودیم پول استراماچونی در دسترس بود و می توانستیم آن را پرداخت کنیم.الان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 1+3 شده و اگر از قبل به ما گفته می شد مشکلات ما این بود. حل کرد. در هر صورت باشگاه مدارک را آپلود کرده و کمیته تخصصی سازی باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه «باید در مجمع جلسه بگذاریم و به جایی برسیم که هواداران خوشحال شوند»، گفت: باید نظر هواداران را در تصمیمات خود لحاظ کنیم. هیچ اتفاقی برای هواداران نمی افتد اما باید رضایت آنها جلب شود و شرایط خوب در باشگاه حفظ شود. وقتی هوادار راضی باشد جامعه آرامی خواهیم داشت و راحتتر کار و تصمیم می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید