واکنش عضو هیئت مدیره سازمان لیگ به بدهی پرسپولیس و استقلال

واکنش عضو هیئت مدیره سازمان لیگ به بدهی پرسپولیس و استقلال

صادق درودگر درباره حواشی روزهای اخیر در خصوص وام 10 میلیاردی فدراسیون فوتبال پرسپولیس در دوران عزیزی هادم گفت: ابتدا من در 10 اسفند 1396 سمت خود را در فدراسیون فوتبال ترک کردم و هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال نداشتم. بدهی فدراسیون یا پرداخت کرز الحسنه اطلاعاتی دارد یا به من یا سازمان لیگ ربط دارد.

صادق درودگر، یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ درباره بدهی های پرسپولیس و استقلال به لیگ گفت: ما در لیگ از روز اول حساب پرسپولیس را تسویه کرده ایم و حتی اضافه پرداختی اسپانسر را هم بازپرداخت کرده ایم. بدهی 30 میلیارد تومانی که در این زمینه با آنها ملاقات داشته ایم و قول داده اند فردا نامه ای برای نحوه پرداخت ارسال کنند.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ همچنین از وام 10 میلیاردی عزیزی هادم به پرسپولیس خبر داد و گفت: اگر آقای عزیزی هادم 10 میلیارد به پرسپولیس وام داده باشد، سازمان لیگ یا من هیچ اطلاعی نداریم و البته از آنجایی که با فدراسیون فوتبال ارتباط تجاری داشتم. نمی دانم؛ خزانه دار فدراسیون و حساب هایش مستقل از سازمان لیگ است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: دروغ، اطلاعات نادرست و فساد از جانب کسانی است که به فساد و دروغ عادت کرده اند. من در تجربه 20 ساله خود می دانم که کدام فعالان فوتبال دروغ می گویند و نقاب می زنند و با کلاهبرداری و فضای مجازی سعی در معرفی مردم و رسانه ها دارند و به آنها اهمیت نمی دهم زیرا به اراده و قدرت خداوند متعال ایمان دارم. من داشته ام و در طول سال ها به من یاد داده اند که چاه همیشه در ته چاه است.

دیدگاهتان را بنویسید