واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به درخواست هواداران

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی یکی از اعضای کمیته فنی بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از ساختمان باشگاه خارج شد.

مهدی حیدرزاده که چندی پیش به عضویت هیات مدیره استقلال منصوب شده بود با حضور در ساختمان این باشگاه به سوالات هواداران و خبرنگاران در خصوص انتخاب سرمربی این تیم پاسخ داد.

یکی از هواداران رو به حیدرزاده کرد و گفت که خواسته هواداران انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم است که عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم.

وی سپس پاسخ داد که مشکل نکونام چیست که به عنوان سرمربی انتخاب نشده است؟ گفت: آیا دانستن مشکل باعث آرامش شما می شود؟

عضو هیئت مدیره استقلال که با مطالبات هواداران مواجه شد، ادامه داد: تیم مدیریتی استقلال که من هم عضوی از آن هستم تمام تلاش خود را انجام می دهد. گفتن اینکه نکونام مشکل داره یا مشکلی نداره یا سرمربی کیه، به قول من که در فضای مالی کار میکنن تا سرمربی تصمیم بگیره، دردی رو دوا نمیکنه!

اگر نکونام مشکلی ندارد امروز نامش را به عنوان سرمربی اعلام کنید.» حیدرزاده در پاسخ به این درخواست هواداران گفت: اجازه بدهید بروم. این بحث بی فایده است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تمام تلاش و مشورت در حال انجام است تا بهترین نتیجه ممکن در انتخاب سرمربی تیم حاصل شود. تیم فنی باشگاه و اعضای کارآمد تمام تلاش خود را می کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا استقلال به گزینه خارجی فکر می کند یا مربی ایرانی دیگری؟ او گفت: می توانم بگویم که گروه تلاش می کند. کسانی که در داخل ساختمان هستند اول طرفداران هستند و در درجه دوم مدیران. فکر نکنید کسانی که اینجا هستند به فکر تیم نیستند و نمی دانند بازی ها کی شروع می شود و چه خبر است. آنها همه چیز را می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید