واکنش عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به شایعه جدایی ساپینتو

واکنش عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به شایعه جدایی ساپینتو

شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز شایعات زیادی را پیرامون نیمکت این تیم به وجود آورده است. اگرچه مسئولان استقلال هنوز درباره وضعیت کادرفنی تصمیمی نگرفته اند، اما گفته می شود در جلسه یکشنبه (فردا) ممکن است اتفاقی بیفتد.

خجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار داشت: روز یکشنبه جلسه ای خواهیم داشت و در مورد مسائل پیش آمده تصمیم گیری می کنیم.

وی درباره شایعه اختلاف فتح الله زاده و ساپینتو گفت: مشکلی بین سرمربی و مدیرعامل وجود ندارد. خبری که منتشر شده مبنی بر برگزاری جلسه صحت ندارد. اصلا جلسه ای برگزار نشد.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: از نتایج کسب شده اصلا راضی نیستیم. زیرا هیئت مدیره تمامی امکانات رفاهی را در اختیار تیم مدیریتی قرار داده است. متاسفانه از نتایج بدست آمده راضی نیستیم.

کریمی درباره پرونده استراماچونی نیز گفت: حکم استراماچونی خیلی وقت پیش آمده و باید به او پرداخت کنیم. زمان زیادی نداریم و امیدواریم کاری کنیم که این بدهی به جا مانده از گذشته پرداخت شود و این مشکل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید