عضو هیئت مدیره استقلال پرسپولیس را شست و شو داد: ما مثل شما نیستیم …

عضو هیئت مدیره استقلال پرسپولیس را شست و شو داد: ما مثل شما نیستیم ...

حجت کریمی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره تساوی این تیم مقابل پیکان تهران در لیگ برتر گفت: استقلال مقابل پیکان عملکرد خوبی داشت و بازیکنان به دنبال پیروزی بودند تا فاصله خود را از بالای جدول افزایش دهند. مسابقات. استقلال در این دیدار به دنبال پیروزی بود و می توانستیم برنده شویم اما نتوانستیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و با تساوی به پایان رسیدیم.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در خصوص عملکرد داور در جریان بازی گفت: نمی توانم در مورد داوری اظهارنظر کنم، اما همانطور که در رسانه ها خواندم و کارشناسان داوری گفتند، داور می توانست در این صحنه کمی بهتر عمل کند. بازیکن حریف به توپ نرسید اما داور عجله داشت. البته ما مثل پرسپولیسی ها نیستیم که فریاد بزنیم و بگوییم داوری اشتباه کرده، در زمین صحبت می کنیم و همانطور که سرمربی هم اعلام کرد به دنبال قهرمانی هستیم.

کریمی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: هواداران استقلال باید آرامش داشته باشند، استقلال اولین شانس قهرمانی است و مطمئن باشید تا پایان هفته برای رسیدن به این عنوان تلاش می کنیم. این تیم بهترین تیم این فصل لیگ ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه استقلال این هفته باید در جام حذفی به مصاف نساجی مازندران برود گفت: استقلال امسال هر دو جام را هدف گرفته است. درست است که در لیگ برتر صدرنشین هستیم و شانس اول قهرمانی را داریم اما می توانیم قهرمان جام حذفی هم شویم.» خوب باشید، مطمئنم استقلال در دیدار مقابل نساجی بهترین عملکرد را خواهد داشت. و به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا می کند.

کریمی در خصوص تساوی ایران در جام جهانی 2022 نیز اذعان داشت: در جام جهانی همه گروه ها سخت هستند و نمی توان گفت که تیم در گروه آسان سخت قرار دارد. دنیا عملکرد خوبی داشت و ما برای اولین بار به دور دوم صعود می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید