نان بی کیفیت و گران قیمت محصول بی توجهی کارکنان در کهگیلویه و بویراحمد است.


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820252

نان نقش مهمی در سلامت انسان و امنیت غذایی و غذایی دارد، اما با وجود افزایش قیمت در کهگیلویه و بویراحمد، کیفیت پایین محصول بی توجهی و تولید شیرینی سر سفره است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح 7 آذرماه 1380 رئیس صمت کهگیلویه و بویراحمد از افزایش قیمت نان در استان خبر داد و پایین بودن قیمت نان را دلیل اصلی این امر ارزیابی کرد. وزن کم و کیفیت نان.

بنا به تصمیم کارکنان کهگیلویه و بویراحمدی نان بربری وزن چانه 600 گرم 1300 تومان لواش چانه 180 گرم 33 تومان نان سنگک چانه 60 گرم 1,400 تومان تافته، 220 گرم و 400 تن. 130 روز از این نان بی کیفیت تصمیم گیرنده همچنان محصول بی توجهی و توجه کارکنان به کار نانوایی های استان است.

سالار حسین پور قول ارتقای کیفیت نان در استان را داده است و مردم بیش از گذشته از کیفیت و وزن چانه نگران و گلایه دارند.

فروش آرد، لاغری چانه، بی کیفیت بعد از پخت، ترش و …. مصرف زودهنگام نان مهم ترین موضوعاتی است که مردم استان در خصوص وضعیت نانوایی ها به آن اشاره و تاکید می کنند: با وجود اینکه قیمت نان بالاست اما دلیل بی کیفیتی آن افزایش حجم ضایعات در حالی است که نظارتی وجود ندارد. فعالیت های نانوایی .

ظاهرا کارگروهی در استان به نام کارگروه آرد و نان وجود دارد که این سوال را مطرح می کند که تکلیف این کارگروه چیست و آیا اعضای این کارگروه بر وضعیت نان در استان نظارت دارند تا مشکل مردم را ببینند. . و در مورد آن تصمیم گیری کنید.

نان سالم نقش بسیار مهمی در سلامت افراد جامعه ایفا می کند و با اجرای طرح های بهینه سازی نان از جمله حذف ضایعات، افزایش ماندگاری نان، حذف جوش شیرین، استفاده از مخمر و … می توان اقدامات موثری برای سلامت انسان ها انجام داد. گرفته شود، اما آیا واقعا این مقوله در کهگیلویه و بویراحمد رعایت می شود؟ چرا با وجود افزایش قیمت نان شاهد افت کیفیت هستیم؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید