عملکرد تیم ملی والیبال با مربی داخلی بهتر از مربی خارجی بود/ بهترین امتیاز را به عطایی و شاگردانش می دهم.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884871

سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: عملکرد تیم ملی والیبال با مربی داخلی بهتر از خارجی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی کارخانه مربی سابق تیم ملی والیبال در پایان در پایان عملکرد تحسین برانگیز شاگردان عطایی در لیگ ملت ها درباره دیدار ایران و لهستان گفت: با موفقیت 40 تا 50 درصدی و پس از اجرا به مسابقات رفتیم. سرمربی تیم لهستان از عملکرد بازیکنان ما تمجید کرد ما در حال ساختن تیم جدیدی هستیم و تعدادی از آنها مصدوم شدند اما بازی به بازی بهتر شدیم.

کارخانه گفت: ما بهترین نتیجه را به عطایی و همکارانش می دهیم. کادرفنی هنر خود را با برخورد صبورانه با انتقادات پس از شکست مقابل ژاپن و هلند نشان داد و به بازیکنان اجازه داد تا پس از آن خود را پیدا کنند. پیروزی مقابل آمریکا و لهستان باعث افزایش اعتماد به نفس ما شد. با پیشرفت ، تیم منسجم تر شد. ما در آن بازی ها به عنوان یک تیم پیروز شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما چهار بازی مقابل قطب ها انجام دادیم. لهستان اولین تیم جهان است. کادر فنی و بازیکنان ما همه چیز لازم را انجام دادند. فراموش نکنیم که ما 40-50 ٪ ثروتمند بودیم. ما در بازی پنجم شروع خوبی نداشتیم و وقتی 15 عقب می‌افتیم، شرایط سخت‌تر می‌شود.

این مربی والیبال گفت: می توان به آینده این تیم امید زیادی داشت. راستش ما در والیبال مسیر روشنی داریم و برای داشتن روند تیمی قوی تری باید تجربه کسب کنیم.

وی در پایان به رادیو اسپورتنو گفت: امسال با مربی خارجی بهتر از سال گذشته عمل کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید