کمترین جایزه برای شاگردانم 3 امتیاز بود

ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800303

مربیان تیم فوتبال نساجی و تراکتورسازی در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی گفت: مسابقه خوبی بود. با وجود اینکه باران کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد اما شاهد یک مسابقه کاملا تاکتیکی بودیم. تراکتور با توجه به شرایطش تغییر تاکتیک داده بود. با توجه به شرایط زمین بازی فیزیکی بود. فکر می کنم بازی خوبی بود و بهتر از تراکتور بودیم.

وی افزود: تراکتور به دلیل تغییر تاکتیک که شرایط زمین را فراهم می کرد در زمین خود جمع شده بود و با توجه به حضور افراد خوب در خط حمله به فکر استفاده از ضد حملات افتاد. آنها در نیمه اول ریسک کردند، اما بعد از گل ما از دفاع بیرون آمدند تا مساوی کنند. بازی بعد از تساوی متعادل بود. حیف که بازی با تساوی به پایان رسید. برای هر دو تیم در آینده آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال گفت: فکر می کردم می توانیم برنده شویم. بعد از گلزنی موقعیت داشتیم. تراکتور را هم نباید دست کم بگیریم چون شیر کهنه است. به نظرم تراکتور تیم خیلی خوب است. من با کسانی که می گویند تراکتور تیم ضعیف است موافق نیستم. به نظر من تراکتورسازی یکی از با ارزش ترین تیم های لیگ است. آنها توانایی دارند، اما احساس من این است که نساجی باید در مسابقه پیروز می شد.

الهامی در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدن به هدف خود در نیم فصل نساجی گفت: به چیزی که فکر می کردیم نزدیک شده ایم. شاید در ابتدای فصل به دلیل 4 هفته تعطیلی ام امتیاز از دست دادیم اما 9 هفته است که نباختیم که قابل تقدیر است. امیدوارم در نیم فصل دوم هم این روند را ادامه دهم.

وی در خصوص تاثیر حضور شاهرک بیانی و مسعود شجاعی در نساجی گفت: هر دو اسطوره های عزیز فوتبال ایران هستند. آنها هم آقا هستند. شاه اسطوره کودکی من است. مسعود یک جنتلمن واقعی برای همه فوتبال ماست. به نظر من او یک بازیکن محبوب و اسطوره تراکتورسازی هم هست.

سرمربی نساجی درباره رقابت های فشرده لیگ برتر گفت: دو سه هفته پیش گفتم در اروپا اینطور نیست. گفتند مسابقات در انگلیس پرتنش بود اما سه بازی انجام دادند و 10 روز استراحت کردند. همه تیم ها به شدت آسیب دیده اند. تراکتور در نیمه اول دو تعویض اجباری انجام داد. مصدومیت هم داشتیم. هر چند این به خاطر جام جهانی و بحث ملی است اما امیدوارم تعداد بازیکنان را افزایش دهند تا بتوانیم مصدومیت ها را کاهش دهیم.

الهامی با تمجید از کیفیت زمین ورزشگاه شهید سلیمانی گفت: به بنیاد دیزل بابت داشتن زمین استثنایی تبریک می گویم. با وجود بارندگی، چند روزی بود که خاک خوبی آماده کرده بودند.

سرمربی نساجی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات اجباری تراکتور به نساجی کمک کرد تا یک امتیاز کسب کند، گفت: آن که به زمین آمد یعنی محمد قنبری عالی بازی می کند. آنها در نیمه دوم دستشان خالی بود اما کیفیت تعویض ها خوب بود.

سولدو: کمترین جایزه برای شاگردانم 3 امتیاز بود

زونیمیر سولدو در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم، هر دو در نیمه بازی خوبی ارائه کردند و بعد از گلزنی با روحیه تیمی خوب گلزنی کردیم و کمترین جایزه برای شاگردانم پیروزی بود.

وی افزود: معاونین خوب بازی کردند و وظایف خود را به بهترین نحو انجام دادند. سامان نریمان جهان را به دلیل مصدومیت جزئی به زمین نفرستادم. بازیکنانی که 100% آماده بازی هستند. چون بازیکنی که مصدومیت جزئی دارد در صورت بازی احتمال مصدومیتش بیشتر است.

سولدو گفت: قبل از هر مسابقه تیم حریف را به خوبی آنالیز می کنیم و نقاط قوت و ضعف حریف بازیکنان را برجسته می کنیم. عملکرد شاگردانم امروز در میانه میدان مثل چند بازی گذشته بود.

وی گفت: برای تقویت تیم برنامه داریم. می خواهیم روند خوب خود را در نیم فصل دوم حفظ کنیم. موقعیت تراکتورسازی در جدول کمی به تیم فشار می آورد و من بارها چنین فشاری را در کت و شلوار بازیکن و مربی تجربه کرده ام و می دانم چطور باید شرایط را بهتر کنم. اسامی چند بازیکن را به باشگاه دادم و باشگاه چند بازیکن را به من معرفی کرد. پیدا کردن یک بازیکن خوب در نیم فصل بسیار دشوار است. چون بازیکنان از دست رفته با شرایط مسابقه فاصله زیادی دارند و در ایران هم بازیکنان خوب کمی هستند که شرایط آمدن به تراکتور را داشته باشند. بازیکنان جدید باید مدتی با دیگر بازیکنان تمرین کنند تا با تیم سازگار شوند.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: بارها گفته ام فصل سختی داریم، تغییرات زیادی در بازیکنان ایجاد شده است. من به هواداران حق می دهم و سعی می کنم این مشکل را حل کنم.

وی ادامه داد: تضمین می کنم با تیم سخت کار خواهم کرد و معتقدم روز به روز بهتر می شویم. امروز دو بازیکن جوان آکادمی فوتبال تراکتورسازی خوب بازی کردند. این یک پیروزی برای باشگاه تراکتورسازی است.

سولدو گفت: شرایط برای همه روشن است و همه باید تلاش کنیم تا تراکتور را از این وضعیت خارج کنیم. در هفته‌های اخیر خوب بازی کردیم و گل‌های مجانی گرفتیم. روند تیمی روز به روز بهتر می شود.

وی افزود: این تغییر تا حدودی بر روند کاری ما تاثیر گذاشته است. باید از قنبری در سمت راست استفاده می کردیم. ما هم در این پست از دشتی استفاده کردیم به دلیل عدم حمایت از جناح راست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید