از شاگردانم انتظار زیادی نداشتم/ مقابل پرسپولیس هدف ما فقط دفاع نبود

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793719

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: انتظار زیادی از شاگردانم نداشتم اما پرسپولیس تیمی حرفه ای است و از زحمات شاگردانم تشکر می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد بلدی با حضور در نشست خبری پس از شکست 4 بر صفر ویستاتوربین مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: بالاخره اینجا پرسپولیس است و به تیم احترام می گذارند. بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. از بازیکنانی استفاده کردیم که قبلاً زیاد بازی نکرده بودند. از شاگردانم انتظار زیادی نداشتم. بالاخره پرسپولیس یک تیم حرفه ای است. از زحمات دانش آموزانم تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه برخی از هواداران انتظار داشتند بازی پس از وقت اضافه تمدید شود، گفت: قطعا باید دفاعی بازی می کردیم و ضد حملات را تماشا می کردیم. برای دقایقی از بازی خوب بودیم. شاید جو ورزشگاه آزادی چند بازیکن ما را گرفته بود. پرسپولیس هم تغییرات خوبی انجام داد. بعد از گل اول، سر تیم ما از هم پاشید. از بازیکنان خودم انتظار بیشتری نداشتم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می گویم.

بلدی در پاسخ به این سوال که متولد چه سالی است، گفت: من متولد 1365 هستم اما با این تیم از لیگ سوم به لیگ دوم و لیگ یک صعود کردیم. مدیران باشگاه لطف داشتند و به همکاری با من در لیگ یک ادامه دادند.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: بازی خوبی بود. تبریک به تیم پرسپولیس. آنها تیم شایسته ای هستند و بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارند. شما همیشه باید حریفان خود را آنالیز کنید، اما پس از آن باید بازیکنان خوبی داشته باشید. شاگردان من در حدود 60 دقیقه درخواست ما را انجام دادند، اما بعد از آن بحث آزمایش پیش آمد. برخی از بازیکنان شکست خوردند و در خط دفاعی ما خلأ ایجاد شد. پرسپولیس چهره های قدرتمندی دارد و ما نتیجه را دوست نداشتیم، اما بازیکنان ما از دست رفتند و این نتیجه را ثبت کردند.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: داوری ایرادی نداشت اما من در مورد گل هایی که زدیم صحبت می کنم. یک گل توسط کمک داور گذاشته شد و یک گل هم اشتباه بود اما این قابل ایراد نیست و شاید دیدگاه ما متفاوت بود. اصلا مشکل خاصی نداشت.

بلدی گفت: باید از مدیران مجموعه ام تشکر کنم. در شرایطی که تمام فوتبال تهران تنها مانده، تنها سایپا و ویستاتوربین باقی مانده اند. در گذشته بازیکنان زیادی تولید و حتی لژیونر شدند. اکثر بازیکنان لیگ 3 ما همراه ما بودند و با حمایت به آن سطح رسیدند. امروز از بازیکنانی استفاده کردیم که حتی در لیگ یک هم برای ما بازی نکردند، اما به آنها زمین دادیم تا همدیگر را ببینند و شرایط بازی آزادی را تجربه کنند. از شاگردانم انتظار زیادی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین درباره سابقه حضورش در پرسپولیس گفت: در سال 88 در تیم نونهالان پرسپولیس دستیار مرحوم میناوند بودم و انصاری فرد نیز مدیرعاملی این تیم را بر عهده داشت. دو دوره با حبیب کاشانی کار کردم و در کل 3-4 سال در پرسپولیس بودم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش جسورتر از تیم نود ارومی بازی می کند، گفت: هر تیمی شرایط خاص خود را دارد. پرسپولیس هم شرایط خاص خودش را دارد. ما تیمی از لیگ یک هستیم و هدفمان فقط دفاع نبود، بلکه به ضد حمله فکر می کردیم. فوتبال یک قانون نانوشته است و گاهی با گل تیمی که تجربه زیادی ندارد خراب می شود. قرار نبود بازی 4-0 باشد اما شاگردانم شکست خوردند و نتیجه این شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید