روشن: از فرهاد مجیدی انتظار چنین برخوردی را نداشتم

* وظیفه من به عنوان یک استقلالی است که به جایی بروم که خانه ام است. جایی که جوانی ام را سپری کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.

* حسن روشن مردی است که حرف می زند و به هیچکس تعارف نمی کند. اگر خوب باشد می گوید و اگر بد باشد می گوید. من سال ها بود که استقلال را تمرین نکرده بودم، اگر اشتباه نکنم حداقل 15 سال است که پا در جایگاه استقلال نگذاشته ام.

* فرهاد پسر خوبی است. از مجیدی، کادر فنی و بازیکنان استقلال انتظار این برخورد گرم و صمیمانه را نداشتم. کاری کردند که باعث خوشحالی من شد و الان می گویم همه پیشکسوتان باید در کنار استقلال باشند.

* برای داشتن یک سازمان قوی باید پیشقدم شویم. از همه دوستان می خواهم با اجازه علی جباری که از ما بزرگتر است و ریاست کمیسیون ایثارگران را بر عهده دارد قدم های خوبی بردارند. دستش را می بوسم و می خواهم که باشد و کمک کند، می توانیم به چیزهای خوب فکر کنیم.

* به بازیکنان گفتم به مرور زمان مشخص می شود که چه کسی به فکر تیم است و می خواهد در انتقاد کمک کند. اگر مشکلی باشد می گویم وگرنه حمایت می کنم. من با استقلال زندگی کردم و بهترین روزها را سپری کردم. حالا اگر حسن روشن در این جامعه نام و کارمند دارد به خاطر استقلال است و هیچ وقت فراموش نمی کنم.

* استقلال تیم خوبی دارد و این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد که می توانند فصل خوبی برای استقلال داشته باشند. فعلا لیگ در صدر جدول است و امیدوارم این برتری ادامه داشته باشد اما من نگران یک چیز هستم. سال آینده و سالهای آینده چه خواهد شد. اگر استقلال قهرمان شود چه چیزی به آینده این تیم اضافه می شود چرا که در سال های اخیر در پایان هر فصل بازیکنان زیادی رفتند. این روند باید متوقف شود، استقلال هر سال باید تقویت شود نه اینکه هر سال ضعیف شود. آیا این بازیکنان خارجی در استقلال می مانند یا خیر؟ آنها باید توسط مدیریت اصلاح شوند که به نظر من تا الان خوب کار کرده است.

* فرهاد باید دید بهتر و بهتری به آکادمی داشته باشد، باید بیشتر وقت بگذارد و برود استعدادها را شناسایی کند، قراردادها باید طوری بسته شود که بازیکن حداقل سه چهار سال در این تیم باشد نه اینکه بیاید. و به جای آن برو. دست دیگر و مربی روی پوست گردو می ماند.

* باید یک بار برای همیشه شرایط و استانداردها را رعایت کنیم. هر سال با من میمیری، تو میمیری، من میروم، من کاملاً متفاوت صحبت می کنم. حالا می خواهیم به آسیا برویم و سه بازی انجام دهیم و حذف شویم، اول حذف شویم. من همیشه گفته ام زمانی که شانس قهرمانی داریم باید در این مسابقات حضور پیدا کنیم وگرنه باید عذرخواهی کنیم و جلوی این مسابقات را بگیریم. الان تمام دغدغه تیم های ایرانی در طول فصل این است که سهمیه آسیایی را بگیرند وگرنه هیچکس به فکر بردن این بازی ها نیست، یک تیم باید ناراحت شود که به آسیا برود که می تواند برد، نه اینکه نمایندگان ما بروند و حذف شوند. چهار مسابقه اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا این خدمات را برای فوتبال ایران انجام داده اند و ما باید از آن بهره ببریم و همه زیرساخت ها را ایجاد کنیم. حداقل با این کار به فوتبال کمک و خدمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید