امیرعبدالیان در مسکو: گفته شده که اگر در وین با آمریکا و غرب به توافق برسیم، روسیه حمایت لازم را نخواهد کرد. من از گفتگوهای تلفنی با لاوروف چنین برداشتی نداشتم

امیرعبدالیان در مسکو: گفته شده که اگر در وین با آمریکا و غرب به توافق برسیم، روسیه حمایت لازم را نخواهد کرد.  من از گفتگوهای تلفنی با لاوروف چنین برداشتی نداشتم

روز جدیدحسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه امروز با ورود به مسکو گفت: اخبار و تفسیرها حاکی از آن است که اگر با آمریکا و غرب در وین به توافق برسیم، این امکان وجود دارد. [این توافق] روسیه به دلیل برخی مشکلات رسانه ای از حمایت های لازم برخوردار نیست. من از گفتگوی تلفنی هفته گذشته با لاوروف چنین برداشتی نداشتم.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه امروز در ورود به مسکو گفت: در پی توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور به روسیه، تحولات اوکراین و پیگیری مذاکرات وین از مهمترین محورهای این سفر است.
امیر عبداللهیان در خصوص بحران اوکراین گفت که ما هم جنگ و هم تحریم ها را محکوم می کنیم.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه امروز در ورود به مسکو گفت: اخبار و تفسیرها حاکی از آن است که اگر با آمریکا و غرب در وین به توافق برسیم، این امکان وجود دارد. [این توافق] روسیه به دلیل برخی مشکلات رسانه ای از حمایت های لازم برخوردار نیست. من از گفتگوی تلفنی هفته گذشته با لاوروف چنین برداشتی نداشتم.

وی گفت: امیدوارم در مذاکرات امروز به نتیجه روشنی در مسیری که روسیه برای دستیابی به یک توافق خوب، باثبات و قوی با جمهوری اسلامی در وین طی می کند، برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید