دلیل شکست بارسا به رئال ژاوی است

دلیل شکست بارسا به رئال ژاوی است

ژاوی پس از باخت 3-2 مقابل مردانش در دیدار شب گذشته مقابل رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا و از دست دادن فینال گفت: ما خوب بازی کردیم. ما در 20-25 دقیقه ابتدایی مشکلاتی داشتیم، اما آنها را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما شجاعانه جنگیدند و از موانعی که بر سر راهشان بود عبور کردند.

وی ادامه داد: شاید امروز نتوانیم خیلی بلند حرف بزنیم اما فکر می کنم و باز هم تاکید می کنم امروز روزی بود که از موانع و مشکلات عدیده عبور کردیم. این دیدار نشان داد که بارسلونا می تواند با هر تیمی رقابت کند. نتیجه بازی این را ثابت می کند. در عین حال، ما می دانیم که برای رشد این تیم چه کارهای بیشتری باید انجام دهیم.”

ژاوی گفت: تصور من از این مسابقه این است که ما پتانسیل کامل برای پیروزی را داشتیم. ما بازی را کنترل کردیم و شجاعانه جنگیدیم. در حالی که همه از پیروزی و گل آسان رئال مادرید صحبت می کردند، فکر می کنم ما نشان دادیم که پتانسیل شکست دادن این تیم را داریم. ما نسبت به رئال کنترل بیشتری روی بازی داشتیم اما تجربه، صبر و مسئولیت بیشتر حریف باعث پیروزی او شد. با این حال فاصله زیادی با پیروزی نداشتیم. حیف شد. ما از نتیجه غمگین هستیم، اما می دانیم که این راهی است که باید طی کنیم.»

کاتالان ها می گویند: من از هیچ یک از بازیکنانم شکایتی ندارم زیرا همه آنها با تمام وجود بازی کردند. آنها جوان هستند و گاهی نیاز به راهنمایی دارند و این منجر به نتیجه می شود. از این به بعد بازیکنان بیشتری به ما خواهند پیوست و وضعیت تیم بهتر خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید