ژاوی دلیل شکست بارسا به منچستریونایتد را فاش کرد

ژاوی هرناندز اصرار دارد که بارسلونا با وجود خروج زودهنگام از اروپا در حال پیشرفت است.

پنالتی نیمه اول رابرت لواندوفسکی باعث برتری بارسا شد، اما گل های فرد و آنتونی برزیلی به یونایتد کمک کرد تا با پیروزی مجموع 4-3 به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند. این نتیجه به نتایج ضعیف بارسا در اروپا در فصول اخیر ادامه داد. آنها در دو سال گذشته نتوانسته اند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی توسط فرانکفورت از لیگ اروپا حذف شدند.

ژاوی گفت: نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر بودیم. این بار با بایرن مونیخ، اینترمیلان و منچستریونایتد روبرو شدیم. این تیم ها تیم های بزرگ و قدرتمندی هستند، اما ما به اندازه کافی خوب نبودیم. تاکید می کنم که داریم پیشرفت می کنیم اما کافی نیست. ما دوباره تلاش خواهیم کرد و سعی می کنیم بهتر شویم و به دنبال پیشرفت در اروپا باشیم.

پس از تساوی 2-2 در نوکمپ هفته گذشته، بارسا در نیمه اول در اولدترافورد خوب بازی کرد اما پس از استراحت افت کرد و برای اولین بار از فصل 1998-1999 در رقابت های اروپایی بازی نخواهد کرد.

سرمربی بارسا در قسمت بعدی صحبت هایش گفت: گل اول آنها خیلی به ما آسیب زد. در نیمه دوم بازی های انفرادی را باختیم. یونایتد با قدرت و عطش زیادی بازی کرد. مقابل یک تیم بزرگ با فرم عالی شکست خوردیم.

علیرغم تمجیدهای فراوان از یونایتد، ژاوی در نهایت احساس کرد که این شکست به دلیل کمبودهای تیمش است و دلیل آن را فاش کرد. او غیبت پدر مصدومش و گاو محروم را دلیل باخت تیمش دانست و عدم حضور این دو بازیکن را تفاوت بزرگی دانست.

او در نهایت گفت: اگر آنها پدر و گاو بازی می کردند، فکر می کنم نیمه دوم ممکن بود متفاوت باشد. البته سرجی روبرتو خوب بود. فرانک کسیر خیلی خوب بود، اما با نحوه بازی ما، پدر و گاوی واقعا برای ما در اینجا موثرتر بودند. نیمه اول بسیار عالی بود و حیف است که برنده نشدیم. تنها نکته مثبت این است که یکشنبه یک بازی داریم بنابراین روی آلمریا تمرکز خواهیم کرد. سپس بر روی نیمه نهایی کوپا پنجشنبه آینده تمرکز می کنیم. این دو رقابت باقی مانده و برای باشگاه بسیار مهم است.

اوضاع برای بارسا در اسپانیا بسیار بهتر پیش می رود. آنها قبلاً سوپرکاپ اسپانیا را برده اند و هشت امتیاز با رئال مادرید در صدر لالیگا فاصله دارند و در دو بازی نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید