خط قرمز ژاوی دور نام ستاره بارسا

خط قرمز ژاوی دور نام ستاره بارسا

چیزی تا نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است و کادرفنی بارسا سخت در تلاش برای جذب بازیکنان برای تقویت تیم هستند و البته توجه ویژه ای به فروش یا انتقال قرضی برخی از بازیکنان خود دارند.

ژاوی که تقریباً دو ماه پیش بارسا را ​​بر عهده گرفت، تقریباً تمام بازیکنان موجود در آن مدت را به میدان داد و در نهایت به این نتیجه رسید که حضور پنج بازیکن در بارسا متوقف شود و مازاد اعلام شود.

ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی با الچه اظهار نظر جالبی کرد و گفت که دوست دارد چند بازیکن جوان دیگر را به آکادمی لاماسیا بفرستد، اما به او اطلاع داده شد که اگر بازیکن بزرگسال بارسا زمین را ترک کند، تیم اعلام خواهد شد. طبق قانون یک بازنده خواهد بود. سرمربی بارسا اعتراض کرد که این قانون باید لغو شود تا تیم ها بتوانند بدون محدودیت از بازیکنان جوان خود در ترکیب استفاده کنند.

طعنه زیاد ژاوی به برخی از بازیکنان تیمش نشان داد که از عملکرد برخی راضی نیست.

به گزارش AAS، ژاوی سرجیو، مدافع راست آمریکایی، ساموئل اتوئو مدافع فرانسوی، یوسف دمیر وینگر اتریشی، لوک دی یانگ مهاجم هلندی و فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی را در لیست فروش قرار داده و از باشگاه خواسته است تا زمینه جدایی آنها را فراهم کند. .

در همین حال، سرخیو تابستان گذشته و تنها یک سال و نیم پس از پیوستن به باشگاه کاتالان، به بارسا در برابر آژاکس پیوست. لوک دی یانگ تابستان امسال به صورت قرضی از سویا به بارسا رفت و دمیر تابستان امسال از بارسلونا به راپیدوین رفت، اما اومتیتی ​​از سال 2016 و کوتینیو از سال 2018 در بارسا عضویت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید