واکنش عجیب ژاوی پس از تساوی بارسا

واکنش عجیب ژاوی پس از تساوی بارسا

ژاوی پس از بازی گفت: این نتیجه برای ما علیرغم تساوی 10-1 در سویا در دقیقه 64، نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 در ورزشگاه رامون سانچز نداشت. او تلخ و شیرین است و خوابیدن برایم سخت خواهد بود. ما باید این بازی را می بردیم، به خصوص که یک بازیکن بیشتر از سویا داشتیم.

وقتی بازیکنان بیشتری نسبت به حریف داریم، باید آرام‌تر باشیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم. ما در مرحله رشد هستیم و حالا که توپ را از دست داده ایم، سعی می کنیم با پرس سریع حریف و چرخاندن بهتر توپ روی زمین، آن را پس بگیریم. برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان باید پیروز شویم. در این دیدار بدشانس بودیم اما به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم. مثل بارسلونا است که من می خواهم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: برای رسیدن به جمع چهار تیم اول جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فرصت طلایی داشتیم اما متاسفیم که این فرصت را از دست دادیم. بدترین اتفاق در این دیدار نتیجه بازی بود اما ما در مسیر درستی هستیم. احساس خوبی داریم و سعی می کنیم در سال جدید هم همین روند را ادامه دهیم.»

ژاوی در پایان گفت: سویا تیم بسیار با تجربه ای است. ژول کوند (مدافع فرانسوی سویا که در دقیقه 64 از بازی اخراج شد) خوب دفاع کرد و از طرفی موقعیت های زیادی در جناحین برای سویا ایجاد کردیم. سویا تیم بزرگی است اما ما در این دیدار تیم بهتری بودیم. “من فکر می کنم ما مستحق نتیجه بهتر بودیم.

بارسلونا که 28 امتیازی شده و در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد، پس از تعطیلات زمستانی 12 ژانویه باید در خانه مایورکا به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید