ژاوی پاسخ داد؛ رئال بهتره یا بارسا؟

ژاوی پاسخ داد؛  رئال بهتره یا بارسا؟

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی نیمه نهایی تیمش در سوپرکاپ اسپانیا مقابل ریاض در ریاض عربستان سعودی گفت که این تیم نسبت به ناوگان کاتالونیا آمادگی بهتری دارد. می بینم که او در حال ساخت است و رئال مادرید تیم بسیار آماده ای است، اما این دلیل نمی شود که به خودمان فرصت ندهیم. ما آنها را در موقعیت های مختلف ملاقات کرده ایم. تحمیل سبک فوتبال ما به این تیم آسان نخواهد بود، زیرا آنها آماده ترین تیم در حال حاضر اسپانیا هستند.

ژاوی با اشاره به اینکه بارسلونا از زمان بازگشت به نوکمپ به عنوان مربی پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: من نشانه های خوبی در تیم می بینم. بله باید کاستی های خود را بشناسیم اما باید نقاط مثبت تیم را هم ببینیم و من چیزهای خوبی در این تیم می بینم. به یک معنا تیم ما خوب است. ما باید به ساخت این پروژه ادامه دهیم. این بازی معیار خوبی برای ماست تا ببینیم در چه سطحی هستیم. بازیکنانی مانند پدری، فران تورس و آرایو برای تیم ما بسیار مهم هستند و من خوشحالم که آنها به تیم بازگشته اند.

سرمربی آبی ها در پاسخ به این سوال که پیروزی تیمش چه معنایی خواهد داشت، گفت: پیروزی در این دیدار می تواند نقطه عطفی باشد. رسیدن به فینال و سپس کسب جام اعتبار بزرگی به پروژه ما خواهد داد. برد در این بازی بسیار مهم است. پیروزی در این دیدار جام را به ما نمی دهد، زیرا هنوز یک فینال در پیش داریم، اما پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم است. این بازی یک چالش و فرصتی برای کسب یک جام است. ما همچنین انگیزه زیادی داریم و سعی می کنیم کنترل بازی را در دست بگیریم. الکلسیکو همیشه یک مسابقه غیر قابل پیش بینی بوده است. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد، حتی اگر شرایط بین دو تیم بسیار متفاوت باشد.

دومین کلاسیک فصل جاری فوتبال اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید