استقبال دیگو سیمئونه از بازگشت ژاوی به بارسا

استقبال دیگو سیمئونه از بازگشت ژاوی به بارسا

سه روز پس از باخت مقابل لیورپول، اتلتیکو مادرید باید به مصاف والنسیا برود. تیم سیمفیلد به رهبری آنفیلد مقابل لیورپول حرفی برای گفتن نداشت، اما محکوم به پیروزی در لالیگا برای ماندن در سکان هدایت است. اتلتیکو در رده چهارم قرار دارد و فردا مقابل والنسیا سخت کار خواهد کرد.

دیگو سیمئونه در یک کنفرانس خبری گفت: من همیشه از بازیکنانم خواسته ام تمرکز خود را از دست ندهند. البته بازی در زمین حریف و فشار هواداران می تواند تمرکز تیم میهمان را بر هم بزند، همانطور که در آنفیلد برای ما اتفاق افتاد، اما در مستایا باید متفاوت بازی کنیم. در نیمه دوم بازی با لیورپول با اینکه یک دوست کمتر داشتیم، بهتر دفاع کردیم و حتی فرصت گلزنی هم داشتیم.

ما بازیکنان بسیار خوبی در خط هافبک و حمله داریم. بازی 90 دقیقه است و باید از موقعیت های خود استفاده کنیم. با تیمی که داریم به نتیجه مطلوب خوشبین هستم. بازی سختی خواهد بود و باید در حمله و دفاع عالی باشیم. می دانم که والنسیا بازی را تهاجمی آغاز خواهد کرد و ما نباید غافلگیر شویم.

بازگشت ژاوی به بارسا نیز امروز قطعی شد. سیمئونه گفت: من همیشه خوشحالم که اسطوره ها به عنوان مربی به باشگاه خود باز می گردند. ژاوی بهتر از هرکسی بارسلونا را می شناسد و می داند که برای موفقیت باید چه مسیری را طی کند. او قطعا هر آنچه از فوتبال می داند به تیمش منتقل خواهد کرد و سعی خواهد کرد سبک و فلسفه ای را که همیشه در مورد آن صحبت کرده در تیم به کار گیرد. من معتقدم که هواداران بارسا او را بسیار دوست دارند و اکنون او جایی است که باید باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید