ما شایسته پیروزی با نتیجه بهتر هستیم / در دربی تیمی که شجاع تر باشد موفق می شود


ساعت: 23:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814742

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شایسته پیروزی با نتیجه بهتر در این دیدار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح مصطفوی سرمربی استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد و گفت: در هر دو نیمه موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کردیم و تنها لحظه منفی بازی این بود که از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم. از نظر داوران و روی صحنه که من هم آن را بررسی کردم، گل دوم ما هم درست بود، اما مستحق برد با نتیجه بهتر در این دیدار بودیم.

وی ادامه داد: این دیدار تمام شد و 3 امتیاز گرفتیم. از امشب و فردا تمام تمرکز ما روی بازی با تیم بسیار خوب و با کیفیت پرسپولیس است که امروز قهرمان شد و جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی است. امیدوارم هفته آینده بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد رافائل سیلوا در این دیدار گفت: او چندین جلسه با ما تمرین می کند. او امروز نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و مدافع باتجربه ای است. همه بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و عملکرد خوبی داشتند و خیلی خوب بازی کردند و ما پیروز شدیم.

مصطفوی در خصوص استراتژی استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس گفت: قبل از بازی گفتم بازی به بازی پیش می رویم. برای بازی بعدی بازی فنی وجود ندارد اما تیم شجاع در دربی موفق خواهد شد. ما تیم جوانی داریم و معمولا بازیکنان جوان تر شجاع تر هستند.

وی در پاسخ به اظهارات منصوریان مبنی بر دیده نشدن پنالتی تیم نفت در آن دیدار، گفت: چه بگویم؟ هر دو تیم به پنالتی اعتقاد داشتند. یک بر صفر بردیم و یکی از گل هایمان مردود شد. این سه امتیاز را به هوادارانمان تبریک می گویم. ما خیلی بهتر بازی کردیم و موقعیت های زیادی در این مسابقه داشتیم و شایسته پیروزی با نتیجه بهتر بودیم. این نظر من است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل غیبت زستد در بازی امروز خاطرنشان کرد: مجیدی چندین بار در مورد بازیکنان مختلف صحبت کرده است. مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان می دهد و از همه بازیکنان راضی است. تصمیماتی که گرفته می شود به شرایط بازی بستگی دارد و راه حل های فنی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید