لیگ برتر والیبال مقاومت در برابر قهرمانی در یک نفس؛ پیکان در فکر دیدار سوم / اعلام اسامی داوران و ناظران دومین دیدار فینال مسابقات


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815220

تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی در اولین دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان اکنون در یک قدمی فتح سکوی قهرمانی قرار دارد اما پیکان تهران به دنبال شکست حریف و گرفتن سرنوشت قهرمان فصل است. بازی سوم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فینال مسابقات والیبال برترین های باشگاه های مردان ایران جام سردار دلا از ساعت 21 تا 25 در اسفندماه با حضور دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد تماشا می شود.

دور پایانی روز شنبه 21 اسفندماه در سالن فدراسیون پیگیری شد و تیم مقاومت شهداب یزد که اولین حضور خود در فینال لیگ برتر را تجربه می کند، با یک امتیاز از سد پیکان تهران پرافتخارترین تیم مسابقه گذشت. امتیاز 3:0 ..

دیدار برگشت فینال لیگ برتر 1400 فردا (دوشنبه 23 اسفند) برگزار می شود و مقاومت شهداب یزد در صورت کسب دومین برد قهرمان سی و پنجمین دوره لیگ برتر مردان می شود. در غیر این صورت سومین دیدار دو تیم که روز چهارشنبه (25 اسفند) برگزار می شود، سرنوشت قهرمان این فصل را رقم خواهد زد.

سازمان فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدار برگشت مرحله آخر لیگ برتر مردان را اعلام کرد که مسعود یزدان پناه و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار خواهند بود.

مرتضی اکرمی، علیرضا قریب و کادر صادقی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت که از ساعت 15:30 آغاز می شود و به ترتیب اول، دوم و داور ویدیویی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید