پرسپولیس با این ستاره کشنده می شود

پرسپولیس با این ستاره کشنده می شود

رضا جباری درباره بازی پرسپولیس با باشگاه فوتبال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: به نظر من تیم نکونام یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است. این تیم در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد و با نقل و انتقالات تابستانی تقویت شده است. بنابراین هرگز نباید این تیم سرسخت را دست کم گرفت. یکی از ویژگی های تیم نکونام استفاده از ضربات آزاد است و فولادی ها مهارت بالایی در زدن ضربات آزاد دارند و با این تاکتیک می توانند دروازه حریف را باز کنند.

وی افزود: به نظر من پالشپاها بازی سختی دارند اما تیمی که مدعی قهرمانی است باید در بازی های سخت و سخت پیروز شود. پرسپولیس مقابل ذوب آچان کمی ناهماهنگ بود و این تیم در خط حمله به مشکل خورد. حالا با آمدن لوکادیا خط حمله پرسپولیس مرگبار می شود چون این مهاجم هلندی بازیکنی حرفه ای است و کارنامه بسیار خوبی دارد. البته پرسپولیس برای داشتن دو گلزن در ترکیب گل محمدی نیاز به جذب یک مهاجم دیگر دارد.

در ادامه جباری در پاسخ به این سوال که با آمدن لوکادیا پرسپولیس کهکشانی شد، گفت: کهکشانی لقب رئال و بارسلونا است و به پرسپولیس نمی خورد. اگر سرخپوشان کهکشانی در نظر گرفته شوند، آسیب می بینند و نباید با این کلمات گمراه شوند. آیا در زمین مشخص است که تیم کهکشانی است یا نه؟

جباری در پایان درباره مدعیان قهرمانی این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس بدون تعصب مدعی اول قهرمانی است اما تیم های دیگری مانند استقلال، سپاهان و فولاد نیز مدعی هستند. پرسپولیس در این فصل می تواند قهرمان شود و این تیم در حال پر شدن است. خیلی ها به نایب قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس انتقاد می کنند اما عملکرد این تیم با تمام مشکلات و حواشی عالی بود و فقط به خاطر حواشی بود که تیم گل محمدی شکست خورد تا استقلال قهرمان شود. اما در این فصل شک نکنید که پرسپولیس با اقتدار قهرمان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید