کاراته توانایی کسب بهترین مدال در همه اوزان را دارد/ امیدوارم از قهرمانی جهان دفاع کنیم

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783587

نمایندگان ورزشکاران می توانند صدای خود را به گوش جامعه و هیات های ورزشی برسانند

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: کاراته توانایی کسب بهترین مدال را در تمامی اوزان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیحولا پورشیب در حاشیه انتخابات کمیسیون دوومیدانی کمیته ملی المپیک گفت: رای دادن.

وی در خصوص اینکه این کمیسیون چقدر می تواند به ورزشکاران کمک کند، گفت: در نهایت کسانی که نامزد شدند با توجه به تجربیات خود به این نگرش رسیدند که به این ورزش کمک کنند تا صدای ورزشکاران ملی را به هیات ورزش برسانند. نمایندگان ورزشکاران می توانند صدای خود را به گوش جامعه و هیات های ورزشی برسانند.

کاپیتان تیم ملی کاراته درباره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: طی دو سه روز آینده به مسابقات جهانی اعزام می شویم و امیدوارم بتوانیم از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کنیم. فرصتی برای تکرار قهرمان خود در بخش تیمی و در بخش انفرادی همه کودکان می توانند رنگارنگ ترین مدال ها را کسب کنند.

پورشیب با تاکید بر آمادگی مناسب تیم ملی گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم و تمرینات خوبی انجام دادیم و بسیار متمرکز و قوی ادامه دادیم. ما سعی کرده ایم روی نقاط ضعف و قوت خود و حریفان خود کار کنیم اما در مسابقات جهانی باید آمادگی ذهنی و تمرکز داشته باشید. ما چندین ماه از نظر بدنی کار کردیم و امیدوارم در چند روز آینده سطح بالایی را حفظ کنیم.

وی در خصوص وضعیت فعلی کاراته ایران گفت: وضعیت فعلی کاراته خوب است و امیدوارم همچنان خوب بماند و برای ارتقای آن تلاش کنیم. جامعه کاراته جامعه بزرگی است و همه ما باید دست به دست هم دهیم تا شرایط خوبی ایجاد کنیم. کاراته در مسابقات مختلف حضور داشته و از هم اکنون به بازی های آسیایی سال آینده فکر می کنیم.

تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص وعده کسب مدال در بازی های آسیایی گفت: قطعا هرکسی که مسابقه می دهد قول زیباترین مدال ها را می دهد و کاراته توانایی کسب بهترین مدال را در همه اوزان دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید