دیدار با فتح الله زاده نتایج خوبی داشت


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906894

2 نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ 2 نفر از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال پس از جلسه بیش از 10 ساعته امروز در جمع خبرنگاران اظهار نظر کردند.

حیدری: اوصولی همچنان رئیس لیگ فوتسال نیست

طهمورت حیدری، یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: مطالب زیادی وجود داشت و به همین دلیل جلسه طولانی شد و خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی درباره اینکه شایعه شده بود این جلسه با بررسی 23 بند برگزار می شود و آیا در مورد نایب رئیسی بانوان هم صحبت شده است، گفت: بله 23 بند بود و رئیس فدراسیون فوتبال هم به موارد مهمی اشاره کرد. در مورد معاونت زنان، قانون موظف است به کار خود ادامه دهیم. این دومین جلسه رسمی بود که در آن شرکت نکردند و ما طبق قوانینی که وجود دارد کارمان را انجام می دهیم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اصولی به عنوان سرپرست لیگ فوتسال انتخاب شده است، گفت: هنوز انتخاب نشده اند، البته ریاست محترم فدراسیون فوتبال از این نظر که کمیسیون فوتسال و سازمان لیگ باید دور هم جمع شوند و با هم باشند و کار خود را انجام دهند. امیدوارم رئیس فدراسیون به زودی در این مورد تصمیم گیری کند.

حیدری درباره تصمیم گیری درباره تیم ملی امید و تیم ملی بانوان گفت: در آن جلسه بحثی درباره تیم امید و سرمربی آن تیم مطرح نشد. صحبت هایی درباره تیم بانوان شد اما اجازه دهید سخنگوی فدراسیون صحبت کند و شاید این حق من نباشد که بگویم. قرار شد مریم آزمون به کار خود ادامه دهد و بلاروس بتواند با این تیم رقابت کند.

وی درباره تصمیم VAR گفت: بحث ها و تصمیمات خوبی گرفته شد و قرار شد کمیته داوران این کار را انجام دهد.

کنبرزاده: دیدار با فتح الله زاده نتایج خوبی داشت

منصور کنبرزاده در خصوص دیدار با علی فتح الله زهه درباره تبلیغات محیطی گفت: این دیدار نتایج خوبی داشت. قرار شد انشاءالله با مذاکره به توافق برسیم.

وی درباره تمدید جلسه امروز هیات مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: مدتی است که هیات مدیره جلسه ای برگزار نکرده و در آستانه جام جهانی هستیم. موارد قابل توجهی بود و حدود 23، 24 عنوان بود. اجازه بدهید موارد را از کانال های خاصی مثل روابط عمومی خدای ناکرده در سایت فدراسیون قرار دهم.

دیدگاهتان را بنویسید