فتح الله زاده و ساپینتو در اولین دیدار به توافق رسیدند

فتح الله زاده و ساپینتو در اولین دیدار به توافق رسیدند

او حتی با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هم جلسه ای برگزار نکرد و آن جلسه به هفته آینده موکول شد. علی فتح الله زاده که پس از مدت ها بار دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال شد و تجربه حضور در این سمت را دارد، به خوبی می داند که ادامه روند فعلی استقلال بر زندگی مدیریتی او در باشگاه استقلال تاثیرگذار خواهد بود و اگر این تیم نتواند خوبی های او را تکرار کند. در نتیجه، هواداران باشگاه استقلال قطعا از این انتخاب انتقاد خواهند کرد.

برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی، در دیدار علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو، مدیرعامل باشگاه استقلال، این تیم قول داده است که با همین کادر فنی به کار ادامه دهد، کادر فنی تیم تغییر نخواهد کرد و مربی دیگری تغییر نخواهد کرد. به تیم اضافه شود..

در روزهای اخیر برخی از مربیان مدعی شده اند که باید در ابتدای فصل در کادر فنی این تیم حضور داشته باشند و یکی دو مربی نزدیک به علی فتح الله زاده به نفع مدیرعامل باشگاه مصاحبه کرده اند تا جایی که برخی مردم فکر می کنند باید در کادر فنی حضور داشته باشند. به تیم بپیوندید. اما واقعیت این است که ترکیب فنی تیم استقلال به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و با همین ترکیب ادامه خواهد داد.

سرمربی استقلال در ابتدای فصل نشان داد که روی انتخاب دستیارانش حساس است و با حساسیت خاصی دستیاران ایرانی خود را انتخاب کرد و هفته ها وقت گذاشت تا تعدادی از آنها را برای پیوستن به باشگاه و عقد قرارداد کند.

در این دیدار علی فتح الله زاده از ریکاردو ساپینتو خواست تا با آرامش به کار خود ادامه دهد و نگران ادامه حمایت های باشگاه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید