آیا ساپینتو در حال تمدید است؟ اولین نشانه های جدایی از فتح الله زاده

آیا ساپینتو در حال تمدید است؟  اولین نشانه های جدایی از فتح الله زاده

در روزهای اخیر و پس از اختلافات تلویزیونی و تلفنی علی فتح الله زاده با حسین قربان زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس سازمان خصوصی سازی)، این بحث های مالی و حقوقی دوباره به استعفای علی فتح الله زاده منجر شد!

با رفتن مدیرعامل باشگاه استقلال، حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال تا جلسه این باشگاه مدیریت این مجموعه را برعهده گرفت.

در اخبار مربوط به رابطه باشگاه استقلال و سرمربی پرتغالی این تیم، در ماه های اخیر مطالب متعددی منتشر شده است که نشان از رابطه انتقادی ساپینتو با علی فتح الله زاده دارد. انتقاد ساپینتو به موضوع مشکلات مالی، نتایج مطلوب تیم ساپینتو در حالی که مدیران باشگاه بارها به ورزشگاه نرفتند و از همه مهمتر بحث اتاقی در محل تمرین ناصر حجازی، همگی حاکی از ارتباط طرفین است. کادر فنی و مدیریتی در استقلال چندان خوب نیست.

اکنون از سوی باشگاه استقلال گزارش شده است که پس از آخرین جلسه اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل فعلی این باشگاه، این موضوع مطرح شد که اتفاقات و اشتباهات گذشته به سرعت برطرف شود تا استقلال بتواند در پنج بازی اخیر بهترین نتایج را کسب کند.

شنیده ها از نزدیکان به مدیریت باشگاه استقلال حاکی از آن است که به زودی ارتباط مدیریت باشگاه و ساپینتو به نحو مطلوبی تغییر خواهد کرد و رابطه باشگاه و سرمربی استقلال به شکل مطلوبی توسعه خواهد یافت.

یادمان می آید چند وقت پیش که قرار بود اعضای خارجی استقلال به مناسبت سال جدید – در روزهای بی پولی – با مدیران باشگاه دیداری دوستانه داشته باشند، حجت کریمی میزبان ساپینتو و تیم فنی اش بود. و به این ترتیب او پرتغالی را درک کرد که نه تنها با او و اعضای کادر فنی پرتغالی مشکلی ندارد، بلکه گامی در جهت ایجاد اتحاد بین باشگاه و کادر فنی برمی دارد. حالا گفته می شود مشکلات ساپینتو در اردوی زنده یاد حجازی به سرعت حل می شود و سایر مسائل مربوط به دغدغه سرمربی پرتغالی استقلال برطرف می شود.

سرمربی استقلال در آخرین صحبت های خود خطاب به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد که وضعیت مالی تیم خوب پیش نمی رود و خودش ماه هاست از استقلال پولی دریافت نکرده است. در همان زمان اطرافیان استقلال نیز از عدم دریافت پاداش بابت بردهای اخیر استقلال صحبت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید