واکنش فتح الله زاده به جدایی لوکادیا؛ نمی شود با پرسپولیس شوخی کرد

علی فتح الله زاده درباره جام جهانی 2022 آرژانتین گفت: می مسی جام جهانی خود را به خوبی به پایان رساند و نشان داد که آرزو شدنی است. او در این شرایط تمام تلاش خود را کرد. سالی بود که مسی کیفیت چندانی نداشت و خیلی خوب بازی نمی کرد اما در جام جهانی خوش درخشید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تماشای میزبانی قطر در جام جهانی پشیمان است، تصریح کرد: نه تنها من، بلکه جهان باید از این میزبانی پشیمان شود. چون یک کشور آسیایی جام جهانی را خیلی خوب و با این کیفیت مدیریت می کند. این نشان داد که سطح حکمرانی در آسیا بسیار بالاست.

مدیرعامل استقلال درباره برگزاری دربی بدون حضور تماشاگر در پایتخت گفت: به هر حال من استقلال و بازی با تماشاگر را دوست دارم. از آنجایی که تماشاگر وجود ندارد، ممکن است به ورزشگاه نروم و بازی را از خانه تماشا کنم.

فتح الله زاده درباره شرایط استقلال در داربی گفت: شرایط استقلال خوب است و پول هم رسیده است. بچه ها زحمت می کشند و تمرین می کنند تا بهترین نتیجه ممکن را در دربی بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی استقلال به آبی پوشان پاداش می دهد، گفت: بله، قطعا برای برد در این دیدار پاداش تعیین می کنیم.

مدیرعامل استقلال گفت: نمی دانم نتیجه چه می شود اما کیفیت بازی تیم ما بالاست، امیدوارم با دست پر زمین را ترک کنند.

فتح الله زاده در پاسخ به اینکه برخی معتقد بودند با خروج از لوکادیا خیال استقلال راحت می شود، گفت: نه اصلا اینطور نیست. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و رقیبی جدی برای ما محسوب می شود. اصلا نمی شود با این تیم شوخی کرد. آنها باید با تمام قدرت در زمین ظاهر شوند تا هواداران را راضی کنند.

وی درباره آخرین وضعیت به مدعی استراماهونی توضیح داد: از این سرمربی شماره حساب دریافت کردیم تا مطالباتش را در چند قسط پرداخت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید