واکنش فتح الله زاده به حذف استقلالی ها از دربی

وی درباره بازی سوپرجام گفت: تلاش می کنیم آنچه را که باید انجام دهیم. امیدوارم هواداران برای پیروزی ما دعا کنند.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده های مختلفی که برای حل آن تلاش می کند، توضیح داد: آقای محبی بزرگترین دغدغه من است. امروز آخرین مهلت است. من ممکن است این پول را از 10 مکان برای خواب در حساب آنها فرستاده باشم. باید 230000 یورو به حساب سانتا کلارا واریز کنم. مجبور شدم از چند جا پول قرض کنم و سعی کردیم از سه جا آن را پرداخت کنیم. آنها پول نقد قبول نمی کردند و ما به دلیل تحریم برای واریز آن پول با مشکل مواجه شدیم. ما در حال حاضر منتظر تایید باشگاه سانتا کلارا هستیم. در حال حاضر 100000 یورو در حساب آنها وجود دارد و ما منتظر بقیه پول هستیم.

فتح الله زاده افزود: فکر می کنم برادر عزیزم آقای آجورلو به دلیل مشکلات انتقال پول مجبور به پرداخت نقدی شدیم. می خواستیم به سفارت ایران در پرتغال یا سفارت پرتغال در ایران پول نقد بدهیم یا حتی خودمان پول آن ها را بگیریم اما باشگاه سانتا کلارا قبول نکرد چون با مشکل پولشویی مواجه هستند. اگر پرداخت نقدی در قرارداد لحاظ می شد، این مشکلات پیش نمی آمد.

وی ادامه داد: میلیچ و پادوانی از دیگر مشکلات باشگاه استقلال هستند. آقای پادوانی برای ما زحمت کشیدند و ناراحتم که این بازیکن با کیفیتش به ما کمک کرد و نتوانستیم پولش را بدهیم. انشالله اگر به فینال لیگ برتر برسیم از او دعوت می کنم تا یک جوری از او دلجویی کند.

وی درباره احضاریه خود در دادگاه توضیح داد: از طرف من نبوده است. این بدهی یکی از دوستانم بود که از مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال شکایت کرد. قاضی محترمی که حکم را نوشته نمی دانست من الان مدیرعامل هستم. تقصیر او هم نبود. با این حال به دادگاه مراجعه کردم. هم رئیس مجمع و هم قاضی محترم رفتار خوبی داشتند و ما به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل بودیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که مشخص است وام های این باشگاه چقدر دیر است؟ گفت: مقداری پول که 5 میلیارد بود 40 میلیارد شد. یا هفت میلیارد پول مفت گرفتند که الان 60 میلیارد تومان است. به غیر از تیم ما، 25 درصد از حقوق پرداختی برای بزرگسالان باقی می ماند. البته دوستان قبلی گفتند 40 درصد پرداخت کردند. در حال حاضر 220 میلیارد تومان بدهی های مختلف داریم.

فتح الله زاده درباره وام هایی که از باشگاه استقلال گرفته اما برای خرید اقلامی مانند خودرو استفاده می کرد، گفت: در هر صورت باید در باشگاه بنشینم. از روزی که رسیدم پرونده محبی تمام وقتم را درگیر کرد. برای پرداخت او باید از 3 تا 230 هزار یورو وام می گرفتم. یک ریال هم در باشگاه نداشتیم. حتی برای سفر به کرمان هم مشکل داشتیم. در آن روزها سه چهار ساعت بیشتر نخوابیدم. دادگاه هم زمان می برد و من شش یا هفت ساعت در آنجا شرکت کرده ام.

آجورلو در پاسخ به این سوال که آیا اسناد مالی را به باشگاه تحویل داده است؟ گفت: هنوز مدارک مالی را به من نداده اند. هیچ راهی وجود نداشت که این اتفاق بیفتد. فردا آقای ساپینتو به تعطیلات می رود و من به دنبال پولی هستم که در فرودگاه به دستیاران آقای ساپینتو پرداخت کنم. البته بیشتر از 10000 نمی توانند ببرند اما باید به آنها پول بدهیم.

مدیرعامل استقلال درباره دیدار با قنبرزاده درباره تبلیغات محیطی گفت: با آقای قنبرزاده و دوستانش جلسه داشتیم. این چیزی است که اتفاق افتاده است. خیلی بحث کردیم و به جای خوبی رسیدیم. قرار شده به داوری برود و هر چه تصمیم بگیرد انجام می شود.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل با ساپینتو در مورد بازیکنانی که برای جذب او خواسته صحبت کرده است؟ وی گفت: از او پرسیدم بازیکن می خواهی، گفت تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به محرومیت بازیکنان اخراج شده در دربی سوپرجام از هفته دوازدهم، اظهار داشت: از سازمان لیگ خواسته ایم مستندات خود را در این خصوص ارائه کند. تا جایی که من فوتبال را می دانم جواب این است که در قوانین فدراسیون فوتبال چنین چیزی نداریم.

مدیرعامل استقلال در ادامه با بیان تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی استقلال گفت: در هر صورت تغییراتی خواهیم داشت اما سعی می کنم تغییرات را به حداقل برسانم. آقای امیری الان با من هستند. آقای نظری جویباری دنبال کار اداری خودش است اما هر عنوانی که بخواهد به او می دهیم. تغییراتی در هیات مدیره خواهیم داشت. انشاالله بعد از بازی در این مورد با آقای وزیر صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید