واکنش جالب علی فتح الله زاده به دربی حساس

واکنش جالب علی فتح الله زاده به دربی حساس

علی فتول زاده در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت آبادان مقابل مجیدی در خصوص موضع علیرضا منصوریان گفت: صحبت های منصوریان را شنیدم اما به هر دو عزیز توصیه می کنم آرامش خود را حفظ کنند. منصوریان «داشعلی منصوریان» هوادار استقلال است و فرهاد مجیدی «شاه فرهاد». هر دو عزیز جزو ذخایر باشگاه استقلال هستند که باید به آنها احترام گذاشت.

وی افزود: مطمئناً می دانم که اینها حواس مجیدی نبود و در این صحنه شاید به دلیل استرس بازی نگاهش به منصوریان نیفتاد. خود منصوریان مردی است که سال ها با او کار کرده ام و او را مردی بزرگ با احترام و اخلاق می دانم. من مطمئن هستم که هر دو به زودی برای یکدیگر دسته گل خواهند فرستاد و به زودی همه این مشکلات فراموش و آشتی خواهند شد.

مدیرعامل سابق استقلال یادآور شد: استقلال بازی حساسی مقابل پرسپولیس دارد و فرهاد مجیدی باید امروز تمام فکر و خاطره خود را از این دیدار بگذارد تا با پیروزی در دربی شیرین کام، استقلال را افزایش دهد.

فتول زاده درباره پیش بینی خود از دربی گفت: این دیدار واقعاً با لیگ تفاوت دارد. مشخصا استقلال روی کاغذ همه را پذیرفت و به هیچ تیمی رحم نکرد، البته شرایط تیم در روز بازی از جمله روحیه بازیکنان در روز بازی بسیار مهم است. بازی هر تیمی که بر آرامش خود غلبه کند مطمئناً برنده بازی خواهد بود در حالی که این مسابقه یک نبرد میانی است.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت: استقلال شانس بیشتری دارد چرا که تاکنون شکست نخورده و از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید