یک روز حساس و سرنوشت ساز برای فتح الله زاده

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شب گذشته پس از دیدار با آلومینیوم اراک از فتح الله زاده انتقاد کرد تا مشخص شود مدیرعامل محبوب دیروز امروز در تیم خودش جایی ندارد. انتقادات تند سرمربی پرتغالی استقلال در شرایطی مطرح شد که ساپینتو به گفته خودش انتظار چنین رفتاری را از مدیرعامل باشگاهش نداشت.

علاوه بر این موضوع، بحث چک جنجالی همچنان داغ است و سازمان خصوصی سازی روز چهارشنبه هفته گذشته رسما اعلام کرد که مدیرعامل استقلال باید 5 میلیارد تومانی را که تا امروز (شنبه) گرفته است، برگرداند. در این شرایط امروز را می توان برای فتح الله زاده بحرانی و سرنوشت ساز دانست. آیا حاضر است 5 میلیارد تومان را برگرداند؟ آیا حکومت فتح الله زاده در استقلال ادامه خواهد داشت؟ آیا او می تواند با استایل خاص خود جدول ها را به نفع خود برگرداند؟ اگر امروز 5 میلیارد برنگردد، واکنش سازمان خصوصی سازی که تهدید به جایگزینی هیات مدیره این باشگاه شده بود، چه خواهد بود؟

اینها بخشی از سوالاتی است که اکنون وجود دارد و به نظر می رسد با توجه به فرصتی که سازمان خصوصی سازی به مدیرعامل استقلال داده است، پاسخ برخی از آنها به زودی مشخص شود. این روزها استقلالی ها هر چقدر هم که در زمین خوب بازی کنند، پیروز می شوند و در کورس قهرمانی می مانند. او در خارج از زمین از مشکلات زیادی رنج می برد.

در شرایطی که وزارت ورزش و جوانان موضع خاصی نسبت به این موضوع نداشت و ترجیح داد بی تفاوت و تماشاگر باشد، ممکن است اختلاف سازمان خصوصی سازی و باشگاه استقلال بر سر مسائل مالی وارد فاز جدیدی شود.

دیدگاهتان را بنویسید