واکنش جالب ستاره خارجی پرسپولیس به دربی حساس

واکنش جالب ستاره خارجی پرسپولیس به دربی حساس

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر فاصله امتیازی بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان اصفهان را کاهش داد.

پرسپولیس 3 بر صفر مقابل ملوان پیروز شد و به امتیاز 51 رسید تا با توجه به برد استقلال و شکست سپاهان تنها یک امتیاز با آن تیم ها فاصله داشته باشد. این مشکل در فاصله 5 مسابقه تا پایان بازی ها حساسیت بالای جدول را افزایش داد.

گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس از تاثیر این برد و احتمال بازگشت پرسپولیس به صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی می گوید که در ادامه می خوانید:

خوشحالی هواداران بهترین نتیجه بود

دروازه بان پرسپولیس درباره برد 3 بر صفر مقابل ملوان گفت: بازی خیلی خوبی بود. وقتی سه گل می زنید و موقعیت های زیادی دارید، چاره ای جز خوشحالی ندارید. بازی خیلی خوب برگزار شد. مهمترین اتفاق در بین هواداران این تیم افتاد که ما را تشویق کردند و همراهیمان کردند. وقتی با هواداران بازی می کنید لذت بیشتری می برد. امیدوارم با انرژی خوبی که می دهند همیشه در کنار ما باشند و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

امتیاز گرفتن خوب است، اما برد مهمتر است

مدافع پایتخت فکر می کرد در اولین سال حضورش برای پرسپولیس می تواند به این خوبی گل بزند؟ وی یادآور شد: از شنیدن این تعریف خوشحالم. می دانستم به چه تیمی می آیم. از تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم. باید بگویم خوشحال می‌شوم گل بزنم، اما مهم‌تر این است که تیمی را که می‌بریم شکست دهیم.

من برای سایر شرکت کنندگان احتمال خاصی دارم

گلسیانی درباره رقابت فشرده با استقلال و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی گفت: ما فقط به بازی های خودمان توجه می کنیم. هر بازی پیش روی ما خاص ترین بازی است. ما برای سایر رقبا احترام زیادی قائل هستیم، اما فکر می کنم باید در پنج بازی پیش رو تا پایان خوب بازی کنیم.

شهرآورد؟ الان نه!

وی درباره حساسیت بازی با استقلال و دربی پایتخت تصریح کرد: فعلا به بازی بعدی فکر می کنیم. بعد از دیدار با مس کرمان یک بازی با استقلال داریم. باید با سه امتیاز بازی اول مقابل مس زمین را ترک کنیم. فعلا به دربی فکر نمی کنیم. ما روی افکار خودمان متمرکز شده ایم تا با آرامش و طبق تاکتیک مربی بازی کنیم. ما به نتایج بازی های دیگر نگاه نمی کنیم.

بازی های سختی داریم

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی های سختی در پیش داریم. با این حال فکر می کنم همه تیم ها این شرایط را دارند و شانس مدعیان برابر است. باید تا پایان مسابقات تمرکز کنیم و اجازه ندهیم امتیاز از دست برود. باید خیلی خوب بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید