واکنش جالب پیشکسوت پرسپولیس به بازی حساس قرمزها

واکنش جالب پیشکسوت پرسپولیس به بازی حساس قرمزها

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته بیست و پنجم موفق شدند ملان انزلی را با برتری 3 بر صفر شکست دهند. پرسپولیسی ها قرار است در هفته بیست و ششم به مصاف مس کرمان بروند و یک هفته بعد مهمترین بازی فصل را مقابل استقلال تهران برگزار کنند.

محسن بنگر در این خصوص به خبروشی گفت: به نظرم بازی با مس کرمان در حال حاضر مهمتر از استقلال و داربی است. انگیزه توقف پرسپولیس مس کرمان نمی خواهد در این بازی بازنده باشد و با تمام توان برای امتیاز می جنگد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر پرسپولیس برای ماندن در کورس مدعی به شدت به 3 امتیاز این دیدار و برد مقابل مس کرمان نیاز دارد. خدای ناکرده پرسپولیس اگر در کرمان متوقف شود ممکن است به قیمت قهرمانی هم تمام شود. پس فعلا فقط باید به مس کرمان و برد در این مسابقه فکر کنید چون بقیه مدعیان فقط به برد فکر می کنند. اکنون فرصتی برای اشتباه نیست و از دست دادن امتیاز ممکن است جبران ناپذیر باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس، سپاهان و استقلال در بالای جدول واقعا رقابت جذاب و هیجان انگیزی دارند و در 5 هفته اخیر هر تیمی که لغزش کند و اشتباه کند از مسیر خارج می شود. امتیازها در این 5 هفته ارزش طلایی دارند و بچه های پرسپولیس باید نهایت دقت را داشته باشند. احساس می کنم برد مقابل مس کرمان باعث می شود پرسپولیس با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتری مقابل استقلال قرار بگیرد و به همین دلیل می گویم مس کرمان الان مهمتر از داربی است.

یک پیشکسوت مازندرانی پرسپولیس نیز با اشاره به نقش هم استانی هایش در موفقیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشت نمونه هارو است. مازندران نه تنها در فوتبال بلکه قطب ورزش ایران در همه زمینه هاست. فکر نمی کنم هیچ استانی به اندازه مازندران مدال المپیک داشته باشد. در فوتبال به جرات می توانم بگویم بیشتر فوتبالیست های لیگ برتر و دسته اول استان مازندران هستند. در حال حاضر در پرسپولیس مرتضی پورعلیگنجی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، سعید صادقی و … هستند. مازندرانی هستند و این استان معدن استعداد و طلاست.

محسن بنگر در پایان درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: پیش بینی واقعا سخت است چون استقلال هم این هفته ها عالی بازی کرده است. در نیم فصل اول فکر می کردم قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان قطعی می شود و حالا استقلال اضافه شده است. با این حال احساسم این است که پرسپولیس بازیکنان باتجربه تری دارد و شانس اول محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید