احیای تمدن اسلامی یکی از حساس ترین و حساس ترین مسائل جهان اسلام است

ساعت: 15:13
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785762

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در همایش اقامه نماز گفت: احیای تمدن اسلامی در عصر معاصر یکی از مسائل حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام است و از این رو یکی از موضوعات عالی است. نگرانی ها.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در اولین اقامه نماز که در حسینیه ثارالله رسول اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تبیین تمدن و انقلاب اسلامی، گفت: پیام جهانی است و پس از چهارده قرن هنوز در سراسر جهان یک دین معتبر است.

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: احیای تمدن اسلامی در دوران معاصر یکی از مسائل حساس و سرنوشت ساز جهان اسلام است و از این رو یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری تبیین اسلامی است. تمدن.”

وی نماز را یکی از مهمترین و اساسی ترین واجبات اسلام عنوان کرد و گفت: نماز رکن اصلی اسلام و عامل ارتباط خداوند با بندگان است و بیش از 90 بار در کتاب به این موضوع پرداخته شده است. بوسیله خداوند.”

آیت الله علما همچنین به لزوم آموزش کتاب خدا اشاره کرد و گفت: باید با این کتاب تفکر مردم را توسعه داد چرا که تمدن اسلام و همه عوامل فرهنگی برگرفته از کتاب قرآن است.

وی بیان کرد: باید در قالب بسیج، سپاه، حکومت، ولایت و … با اسلام برخورد کنیم چرا که اسلام آنقدر مهم است که سیدالشهدا(ع) در این راه جان خود را فدا کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: نماز از ارکانی است که برای آن چیزی بالاتر از بعد از اعتراف به شهادت نداریم، لذا توجه به آن واجب است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند امروز دشمنان از اندیشه اسلامی هراس دارند و اگر می بینیم که به دنبال توطئه های مختلف برای ضربه زدن به اسلام هستند به دلیل ترس از گسترش این امر است. اندیشه اسلامی».

آیت الله علما گفت: امروز اگر رفتار و عملکرد ما بر اساس تفکر و تبیین اسلام و انقلاب باشد، دشمن را به زانو در می آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید