واکنش جالب سرمربی قرمزها به چهارتایی

واکنش جالب سرمربی قرمزها به چهارتایی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از پیروزی 3-2 تیمش مقابل منچسترسیتی در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی، گفت: من واقعاً به تیمم افتخار می کنم زیرا آنها فوق العاده بازی کردند. فکر می کنم بازی ما در نیمه اول یکی از بهترین بازی هایی بود که انجام دادیم. همه ما کار کردیم و در زمان مناسب گل زدیم. در نیمه اول نمایش شگفت انگیزی داشتیم که هر ثانیه از آن لذت می بردم. نیمه دوم با گل مانچیتی آغاز شد و سپس بازی آغاز شد. کیفیت بازی سیتی دیوانه کننده است و می بینید که بعد از گل آنها بازی بازتر شد. ما کیفیت بازی سیتی و سختی شکست آن را می دانستیم، اما با بازیکنانی که در تیم خود داریم، توانستیم به این هدف برسیم.

کلوپ افزود: «این پیروزی برای سایر رقبا تعریف و تمجید نبود. تازه به فینال رسیدیم. فکر می کنم سیتی قبل از بازی می دانست که سخت مقابل ما کار می کند. خوب، اغلب در مورد ما اینطور بوده است. زمانی که نتیجه 5 بر صفر بود، در ابتدای بازی یک محرومیت داشتیم، اما زمانی که هر دو تیم در اوج تمرکز و آمادگی بودند، رقابت بین آنها همیشه نزدیک بود.

لیورپول با پیروزی مقابل منچسترسیتی شانس قهرمانی چهارگانه را زنده نگه داشت. کلوپ که تیمش قبلاً قهرمان جام حذفی شده است، گفت: واقعاً شگفت انگیز است که در مورد چهار نفر صحبت کنیم. این پیروزی فقط به این معناست که یک بازی دیگر در جام حذفی داریم. بعد از این مسابقه باید به مصاف استونویل برویم و بازیکنان ما باید آماده شوند. اما اکنون در ابرها هستیم زیرا توانستیم قدرتمندترین تیم فوتبال جهان را شکست دهیم و این واقعاً یک لحظه خاص است.

دیدگاهتان را بنویسید