واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به احتمال بازگشت کی روش

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به احتمال بازگشت کی روش

افشین پیروانی پس از برتری 3 بر 1 پرسپولیس مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.» بازی خوبی انجام دادیم و سه امتیاز را با تفاضل گل خوب گرفتیم.

وی در مورد تنبیه تیم هوادار توضیح داد: آنچه مشهود است نیازی به گفتن ندارد. بهتر است در مورد این صحنه صحبت نکنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاد کادر فنی و بازیکنان این تیم از زمین ورزشگاه دستگردی توضیح داد: البته تیم مقابل هم اعتراض کرد. من خودم شهرستانی هستم و یه چیزی میگم لطفا حاشیه نکنید اما چرا باید 7-8 تیم شهرستانی رو تو تهران تمرین بدن و تیم های تهرانی زمین ندارن. ما پارسال این مشکل را داشتیم.

مریدی اضافه کرد: هرجا می رویم می بینیم زمین یک تا پنج سال اجاره داده شده است، اگر پول داری کمکمان کن، البته زمین ما کمک مالی نیست اما به ما زمان بده تا زمین بگیریم. هر زمینی که می رویم می گویند برای یک یا دو سال اجاره داده می شود. این منطقی نیست. خدا را شکر تیم ها در شهرهای خود زمین های خوبی دارند و برای تمرین به شهرهای خود می روند.

وی در خصوص دیدار بدون تماشاگر هوادار و پرسپولیس گفت: ما تیمی هستیم که هواداران زیادی داریم. سرمایه اصلی باشگاه هواداران هستند و خوشحالیم که در کنار آنها هستیم. اگر امروز هوادارانی وجود داشت، می دانید که این برد چقدر به ما خواهد چسبید. اما می گویند در ورزشگاه جای پارک نیست و به همین دلیل هواداران را راه ندادند. آیا همه ورزشگاه هایی که می رویم پارکینگ اختصاصی دارند؟ لطفا اگر این ورزشگاه شرایط بازی ندارد، مسابقات را در جایی بگذارید تا بتوانیم از هوادارانی که دوستشان داریم استفاده کنیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره حفظ صدر جدول برای این تیم گفت: انشالله به بالای جدول بچسبیم و تا پایان فصل این مسیر را ادامه دهیم.

پیروانی در خصوص تجمع هواداران پرسپولیس در بیرون از ورزشگاه قبل از شروع بازی و ناراحتی آنها از عدم ورود به ورزشگاه تستوگردی، گفت: هواداران این تیم را دوست دارند و ما هم آنها را دوست داریم. سرمایه اصلی پرسپولیس هواداران هستند و امیدوارم اتفاقی برای استفاده از آنها بیفتد. واقعا شرم آور است اگر این استادیوم نتواند میزبان بازی باشد، آن را در جای دیگری بازی کنید. اگر جلوی هواداران پیروز می شدیم، همه لذت بیشتری می بردند. بهتر است مسابقه در ورزشگاه باشد تا هواداران به آنجا بیایند.

وی در خصوص ناراحتی سرپرست تیم هواداری از حضور چند هوادار پرسپولیس در ورزشگاه گفت: نظر ایشان این بود اما اگر قرار بود هوادار بیاوریم خیلی بیشتر می آوردیم.بیایید از پیروزی خود لذت ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان این تیم محروم از مصاحبه هستند یا خیر، گفت: نه، چه شد که می خواستند از مصاحبه محروم شوند، من اینجا ایستادم و با همه آنها مصاحبه کردم. شک نکنید به این سوالات هم جواب دادند. خدا را شکر تیم در شرایط خوبی است. خسته نباشی به هرکی که نگرانه میگم. لطف خداوند و زحمات بازیکنان، باشگاه و کادر فنی به کسب این نتایج خوب کمک کرد.

پیروانی در خصوص احتمال بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نظری در این مورد ندارم.

وی درباره دیدار بدون تماشاگر پرسپولیس و تراکتور توضیح داد: پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد و از نبود آنها بیشترین آسیب را می بیند. امیدوارم دوباره اتفاقی برای هواداران بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید