واکنش متفاوت ستاره پرسپولیس به بازگشت کی روش

واکنش متفاوت ستاره پرسپولیس به بازگشت کی روش

سروش رفیعی پس از برد پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: 3 امتیاز با 2 گل بدون گل خورده مقابل هواداران آقا و خانم برد شیرینی بود. من شخصا از این رویداد بسیار لذت بردم و امیدوارم این روند برای ما ادامه داشته باشد. حضور زنان بیشتر شد و دم همه به گرم نگه داشتن آنها کمک کرد. همه چیز عالی بود و خانواده ها می توانند به استادیوم بیایند و با هم خوش بگذرانند.

وی ادامه داد: حضور بانوان قطعا جو ورزشگاه را بهتر می کند. فکر نمی‌کنم کسی یک بار توهینی در ورزشگاه شنیده باشد. مشخص است که من دوست دارم خانواده ام به ورزشگاه بیایند و وقتی فردی می بیند که سال هاست به ورزشگاه می آید اما خانواده اش نمی توانند به ورزشگاه بیایند، حاضر است به هر شکلی که مناسب است اقدام کند. که شرایط حضور خانواده وی نیز فراهم باشد. به نظر من این کمترین حق زنان است و امیدوارم تعدادشان بیشتر شود.

رفیعی تصریح کرد: وقتی توقعات بالاست، انتقاد، استرس و فشار هم زیاد است. وقتی به پرسپولیس می آیی باید قبول کنی که این تنش است. من فردای بازی اول و دوم گفتم که مطمئنم تیم ما پیشرفت می کند چون یک اصل داریم و آن اصول را ادامه می دهیم. روش بازی ما این است که ریسک را می پذیریم، اما می خواهیم به این اصول احترام بگذاریم. خدا را شکر این اصول جواب داد، ما پیروز میدان شدیم و گلی نخوردیم.

هافبک پرسپولیس درباره شکست سپاهان مقابل فولاد اینطور گفت: به تیم فولاد تبریک می گویم.

رفیعی در مورد بازگشت تاج به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: من در موقعیتی نیستم که در این مورد صحبت کنم. هر کسی که به این سمت می‌آید به آنها تبریک می‌گوییم و امیدواریم با هم به بهبود وضعیت فوتبال کمک کنند.

وی در مورد بازگشت احتمالی کی روش و جدایی تیم ملی نیز گفت: از این حرف ها استفاده نکنید. شما از این کلمات برای ایجاد این کلمات استفاده می کنید. شما می گویید تیم ملی ما خوب است، همه چیز عالی، دوست داشتنی است و ما هم کمک می کنیم تا اوضاع روز به روز بهتر شود. چرا ما حتی از این کلمات استفاده می کنیم؟ همه چیز عالی است و اگر همه ما بتوانیم حتی اندکی کمک کنیم، وظیفه ماست که این کار را انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید