واکنش جالب لژیونر برای بازگشت به پرسپولیس

واکنش جالب لژیونر برای بازگشت به پرسپولیس

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن شجاع خلیل زاده به برخی تیم های لیگ برتری شنیده می شد اما این بازیکن گفت که با هیچ تیمی قرارداد نبسته است.

شجاع خلیل زاده در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مصدومیتی که دارم این روزها در حال رسیدگی به مصدومیتم هستم و انشالله هفته آینده به آمادگی کامل برمی گردم. این هفته درمان دارم، انشالله هر چه زودتر خوب بشم.

وی درباره این شایعه که با یکی از تیم های لیگ برتری قرارداد دو ساله امضا کرده است، افزود: دروغ بزرگی است. چون با هیچ تیمی قرارداد نبسته ام. همانطور که گفتم این روزها اولویت من رسیدگی به مصدومیتم است تا هر چه زودتر به شرایط ایده آل برسم.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای زندگی خود را با دروغ و شایعه می گذرانند. من با هیچ باشگاه یا فردی مذاکره نکرده ام اما آنها درباره من دروغ های بزرگ می نویسند. هنوز تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران نگرفته ام چه برسد به مذاکره.

هفته آینده پس از رسیدن به شرایط ایده آل بدنی، تصمیم می گیرم که به ایران برگردم یا نه و اگر بخواهم به ایران برگردم، مذاکرات را آغاز خواهم کرد تا به کدام تیم بروم.

مدافع سابق پرسپولیس اضافه کرد: هواداران پرسپولیس همیشه با من رفتار خوبی داشتند اما همانطور که گفتم با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام حتی پرسپولیس. من واقعا از اینکه هر روز شایعات و اخبار جعلی به من می گویند خسته شده ام. من به همه اهالی فوتبال و باشگاه ها احترام می گذارم اما همانطور که گفتم با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده ام. باید ببینم هفته آینده چطور پیش می رود. چون هفته آینده در مورد تیم آینده ام تصمیم خواهم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید