واکنش جالب یک لژیونر به شایعه پیوستن به پرسپولیس

واکنش جالب یک لژیونر به شایعه پیوستن به پرسپولیس

با پایان فصل بحث انتقال بازیکنان داغ شده است که این روزها بیشترین شایعات درباره لژیونرها به گوش می رسد. شجاع خلیل زاده، مدافع اسبق سپاهان و پرسپولیس که در دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر حضور داشته است، حالا پس از پایان لیگ در این کشور سوژه نقل و انتقالات است و گفته می شود او در این لیگ حضور دارد. در آستانه انتقال به سپاهان یا پرسپولیس.

خلیل زاده که پس از تعلیق لیگ به ایران بازگشته و به دلیل مصدومیت به کارهای پزشکی خود ادامه می دهد، در این باره گفت: چند روزی است که به ایران بازگشته ام و با هماهنگی که انجام شد، به دلیل مصدومیت، کارهای پزشکی خود را زیر نظر دارم. کادر فنی محترم تیم ملی فکر می کنم سه هفته دیگر برای تمرینات سخت آماده شوم.

مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان درباره شایعات پیرامون بازگشتش به لیگ برتر و احتمالا پوشیدن پیراهن یکی از این دو تیم گفت: چند روزی است که لیگ تعطیل شده و این شایعات شکل گرفته است. پرسپولیس همیشه برای من قابل احترام است و الان هم بازی حساسی دارد و دوست ندارم شایعات حاشیه ساز شود. صادقانه بگویم، تا این لحظه نه پیشنهادی به من داده شده و نه با کسی صحبت کرده ام.

وی ادامه داد: هر روز با یک تیم ارتباط برقرار می کنم و شایعاتی مطرح می شود. من اصلا دوست ندارم این اتفاق بیفتد و بازیکنی نیستم که بخواهم به دنبال بازاریابی باشم. باز هم می گویم که نه پرسپولیس و نه سپاهان با من صحبتی نداشتند و من فقط تمرینات و بهبودی ام را دنبال می کنم. مطمئن باش هرجا بخوام کاملا بدون سروصدا و حواس پرتی میرم و فروشنده نیستم.

خلیل زاده با اشاره به شایعات مطرح شده گفت: صبح به یک تیم و عصر به تیم دیگر می فرستند. این اصلا خوب نیست و واقعا نمی دانم در مورد این شایعاتی که در فضای مجازی و صفحات در حال شکل گیری است چه بگویم.» من بازارگرمی نیستم و نه پرسپولیس و نه سپاهان و نه هیچ مدیر دیگری صحبتی نکرده اند. در جایی، حتماً بدون سر و صدا و سکوت قرارداد می بندم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره دربی فینال حذفی ها نیز گفت: پرسپولیس تیمی با انگیزه و جاه طلب است. آنها کاملا آماده هستند و با پیروزی در دربی قبلی انگیزه بیشتری دارند. به شخصه از صمیم قلب دوست دارم پرسپولیس در این دیدار پیروز شود و خودم هم انشاالله برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آزادی می آیم. امیدوارم آقای یحیی بتواند یک بار دیگر با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و قهرمانی حذفی را تقدیم هواداران کند.

دیدگاهتان را بنویسید