پیام جالب یک لژیونر جذاب برای استقلالی ها

پیام جالب یک لژیونر جذاب برای استقلالی ها

فرشید اسماعیلی از استقلالی ها حمایت کرد و از هواداران هم خواست که این کار را انجام دهند چرا که در پایان فصل قهرمانی در جام حذفی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش فوتبالی، فرشید اسماعیلی بازیکن ایرانی العربی که این روزها عملکرد خوبی با تیمش داشته و برای کسب سهمیه آسیایی نیز رقابت می کند، در حمایت از تیم سابقش استقلال صحبت کرد و از هواداران نیز خواست تا همین کار را انجام دهند. . چون بالا بردن قهرمانی مهمتر از یک بازی زیباست.

اسماعیلی در گفت و گو با برنامه صبحگاهی درباره وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر این روزها شرایط استقلال هم خیلی خوب است و تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارد. اگر تمرین نکنم تا جایی که بتوانم مسابقات را تماشا خواهم کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی ها می شنوم که استقلال خوب بازی نمی کند.از هواداران می خواهم به این حرف ها توجه نکنند. نگذارید تیم مثل سال های گذشته از هم بپاشد و فقط حمایت کنید.

بازیکن سابق استقلال همچنین افزود: خدای نکرده در پایان فصل که تیم می برد، هیچکس یادش نرود که این تیم خوب بازی کرد یا بد. قهرمانی و قهرمانی در جام حذفی مهمتر است.

اسماعیلی همچنین در پاسخ به نحوه بازی خود در لیگ قطر گفت: ورود من به قطر خیلی سریع اتفاق افتاد. متاسفانه مهرداد محمدی مصدوم شد و تصمیم گرفت زانو را جراحی کند و امیدوارم مهرداد هر چه زودتر بهبود یابد. در صحبت هایی که داشتیم الحمدلله حالش خیلی خوب بود. فکر می کنم 2 ماه دیگر بتواند تمرینات خود را شروع کند.

وی گفت: پس از این اتفاق، تیم العربی نیز تصمیم به جذب بازیکن گرفت. آنها به من این پیشنهاد را دادند. و من در مورد آن فکر کردم و پیشنهاد را پذیرفتم. دوست دارم فوتبال خارج از ایران را امتحان کنم. به قطر آمدم، تست های پزشکی انجام دادم و قراردادم را امضا کردم.

بازیکن ایرانی العربی در ادامه صحبت های خود گفت: 4.5 هفته از آغاز لیگ قطر پس از پیوستن به العربی می گذرد. او باید خیلی سریع از نظر بدنی آماده می شد. صبح و بعدازظهر با مربی بدنسازی کار می کردم. خدا را شکر توانستم هفته ششم، هفتم را بازی کنم. اما در کل بازیکنی که کشور و تیمش را تغییر می دهد نیاز به زمان دارد تا با تیم و بازیکنان هماهنگ شود.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت من بازی به بازی رو به بهبود بود و اولین گلم را در دربی مقابل الریان به ثمر رساندم که موفق شدیم در این بازی پیروز شویم. حدود 5، 6 دربی بود که تیم ما نتوانست برنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید