واکنش جالب یحیی به احتمال حذف استقلال از آسیا

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا سال نو را به مردم شریف ایران تبریک می گویم از همه هوادارانمان در این دیدار تشکر می کنم. فسنجان که به گرمی از ما استقبال کرد. بازی فردا اولین بازی ما در سال جدید است. برد در این بازی اولین هدف ماست و برای برد به این شهر آمده ایم. می دانیم که این بازی برای هیچ تیمی با مس رفسنجان بازی آسانی نیست. به ربیعی به خاطر تیم خوبش تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم مس رفسنجان را به خوبی آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی فردا تاکتیکی است چون هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم تا در جمع مدعیان بمانیم.

گل محمدی افزود: تیم مس رفسنجان تاکنون 9 گل به ثمر رسانده و عملکرد حامد لک دروازه بان سابق پرسپولیس در این تیم درخشان بوده است. آنها بهترین دفاع لیگ را دارند و این نشان می دهد که دفاع و دروازه بانی این تیم خوب است. حامد لک شاگرد خوب من بود و برای پرسپولیس زحمت کشید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و شرایط شیرهای سرخ برای کسب مجوز حرفه ای گفت: در جلسه اخیری که با رضا درویش داشتم متوجه شدم مشکل خاصی نداریم. با گرفتن مجوز حرفه ای آسیا و مدارکی که ارائه می دهیم ایرادی ندارد اما در کل برای فوتبال ما خوب نیست که این اتفاقات بیفتد. پارسال پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند چون مشکلات زیرساختی داریم. برای جلوگیری از این اتفاق باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. اگر استقلال از آسیا حذف شود خبر بدی برای همه فوتبالدوستان خواهد بود و همه ما را ناراحت می کند و هیچکس از این موضوع خوشحال نخواهد شد. من بارها گفته ام که فوتبال حرفه ای به فرصت و شرایط خوب نیاز دارد. از جمله رسیدگی به تیم های اصلی، داشتن ورزشگاه خوب، شفافیت مالی در قراردادها و …. از جمله ابزارهای فوتبال حرفه ای هستند که در این زمینه ضعیف هستیم و برنامه ریزی مان سخت است.

یحیی گل محمدی درباره دو دیدار اخیر تیم ملی و نظرش درباره عملکرد تیم ملی توضیح داد: دو بازی اخیر تیم ملی را دیدم و فکر می کنم تیم ملی عملکرد خوبی داشت. البته امیر گالنووی زمان زیادی برای اجرای تاکتیک های خود نداشت اما بعد از بازی های جام جهانی این دو بازی خوب بود. به نظر من تیم ملی پتانسیل موفقیت دارد. همچنین انتخاب امیر گالنویی به عنوان سرمربی تیم ملی را تبریک می گویم.

وی در خصوص ثبات نیمکت پرسپولیس و مس رفسنجان افزود: ثبات برای نتیجه لازم است و برای موفقیت یک باشگاه در جام های مختلف باید ثبات در ترکیب فنی و مدیریتی وجود داشته باشد. امکانات باشگاه مس خوب است و مدیریت خوبی در این باشگاه وجود دارد و فکر می کنم با برنامه می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در این چند سال عملکرد مس خوب بوده و در آینده می توانند قطبی در فوتبال ایران باشند.

وی در خصوص شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و شکایت این باشگاه از این بازیکن خاطرنشان کرد: قانون اجازه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس را نمی دهد و همه این حرف ها شایعاتی بود که بیشتر در فضای مجازی مطرح شد اما از نظر قانونی وجود ندارد. امکان بازگرداندن این بازیکن

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره غایبان این تیم خاطرنشان کرد: مرتضی پورعلیگنجی و کمال سوگنیا را در کنار خود نداریم و پریرا هم بیرون است.

دیدگاهتان را بنویسید