واکنش باشگاه استقلال به حذف از آسیا

و افزود: پارسال بدهی نداشتیم اما حذفمان کردند چرا؟ چطور شد که وقتی ما بدهی قطعی نداشتیم، آقایان تصمیم گرفتند استقلال را رها کنند و بهانه ای نداشتند و حالا دارند آن بهانه را برمی دارند؟ هواداران می توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. ما نماینده آنها هستیم تا حقوقشان را زنده کنیم. اگر بدهی است، از هر جهت پرداخت کرده ایم. ما نامه ای به استراماهونی دادیم و گفتیم مطالبات او را نقداً پرداخت می کنیم، اما او بنا به دلایلی نپذیرفت. کشور ما برای پرداخت از طریق مسیر بین بانکی تحریم شده است و همه این را می دانند. بانک شهر، وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی به حل و فصل پرونده استراماچونی کمک کردند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال نمی تواند پول خود را از AFC بگیرد. بنابراین او می داند که مسائل چیست. مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باید قبول کند. وقتی نامه را به استراماهونی دادیم به این معنی است که ما حاضریم پول را بپردازیم و ولیعهد می تواند با مشورت این موضوع را به AFC ارجاع دهد.

مومنی در خصوص بازی استقلال با نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: در روزهایی که انرژی بازیکنان به خاطر لیگ کمتر می شود باید تلاش مضاعفی برای موفقیت در این دیدار انجام دهیم و در آخرین. با حضور یک غریبه آشنا که در بین ماست و زحمت می کشد می توانیم قهرمان جام حذفی شویم. ساپینتو یک غریبه شناخته شده است که بسیار مهربان بود و در شرایط سخت ما را تنها نمی گذاشت. بنابراین بازیکنان باید سعی کنند محبت او را جبران کنند.

وی در خصوص فرصت یک هفته ای ساپینتو برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال گفت: چاره ای جز ساپینتو نداریم. کاری که او کرد فراموش نخواهد شد. مالکیت زمین و بازیکنان حق سرمربی است. مجموعه امام رضا (ع) را داریم که می توانیم آن را از چمن مصنوعی به چمن طبیعی تبدیل کنیم. علاوه بر این، مجموعه انقلاب نیز وجود دارد. در خصوص بحث درخواست بازیکنان با یکی از اپراتورها جلسه ای داشتیم و امیدواریم در روزهای آینده خبرهای خوبی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید