اولین واکنش فرهاد مجیدی به احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی طبق پیش بینی ما پیش رفت. ما در نیمه اول یک گل زدیم، به بازیکنانم تبریک می گویم و به خاطر پیروزی و گل نزدنم. امروز موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد رودی و رفع تنش توسط او در بازی امروز گفت: این بازیکن در چندین بازی موفق به گلزنی نشده است اما از عملکرد او واقعا راضی بودم. او بازیکن حرفه ای است و به تیم ما کمک زیادی می کند. خوشبختانه او امروز موفق به گلزنی شد و در دیدارهای آینده به تیم ما کمک خواهد کرد.

مجیدی در خصوص مشکلاتی که برای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پیش از بازی به وجود آمد و اینکه آیا این مشکل روی افکار تیمش تاثیر گذاشته است یا خیر، گفت: ما به عنوان هوادار واقعا نگران این مشکل هستیم، اما فکر می کنم آقای گل. آیرولو عاقل است. “این ممکن است این مشکل را حل کند.

یکی از خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سلمانی در پست دفاع چپ راضی است یا خیر، گفت: جعفر سلمانی مدافع چپ نیست و در پست دفاع چپ بازی می کند. از او خواستیم در حمله به تیم کمک کند، او کار خوبی انجام داد و من از او کاملا راضی هستم.

وی در خصوص دلایل قرار نگرفتن قاسمی نژاد در لیست این دیدار گفت: قاسمی نژاد نیز هفته گذشته بسیار خوب تمرین کرد و به او تکیه کردیم اما ظاهرا باشگاه پدیده قبل از این دیدار از این بازیکن گلایه داشت. البته در این زمینه مشکلی وجود نداشت اما برای ریسک نکردن آن را در لیست قرار ندادیم.

مجیدی تاکید کرد: طی صحبتی که با باشگاه داشتم، پدیده هیچ استقلالی را نمی خواست اما مشخصا باید برای رضایت نامه اش هزینه می کرد. فردا با باشگاه صحبت خواهم کرد تا این مشکل حل شود چون قاسمی نژاد از نظر اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است و می تواند در آینده به ما کمک کند.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه حضور عزت اللهی در لیست خرید باشگاه وجود دارد یا خیر، گفت: دیروز هم گفتم که با کسی صحبت نکرده ایم و هیچکس را در نظر نمی گیریم. تنها بازیکنی که در موردش صحبت کردیم یک بازیکن خارجی در خط هافبک است. تا پایان فصل به بازیکنانم نیاز دارم و باشگاه خود را برای حضور این بازیکن آماده می کند تا در نیم فصل به جمع ما اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید