آیا حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است؟

آیا حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است؟

فرشید سمیعی یکی از معاونان باشگاه استقلال که پس از جدایی آجورلو و فتح الله زاده همچنان در این باشگاه مشغول به کار است، پس از انتخاب به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال، هواداران استقلال را امیدوار کرد و در سخنانی عجیب اعلام کرد که استقلالی ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشد! این اظهارات در حالی مطرح شد که چند روز پیش با ارائه مدارکی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، حذف استقلال قطعی شد. با این حال برخی از هواداران استقلال امید سامی را جدی گرفتند تا شاید استقلال به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد اما با جلسه اخیر مشخص شد که حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و سامی به هواداران این موضوع امیدواری کاذب داد. باشگاه.

مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس، محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد و گفت: همانطور که دوستان اشاره کردند امیدهایی به حضور استقلال در آسیا وجود دارد. طبق توضیحات وی امسال امیدی نیست.» امیدواریم در آینده بررسی دقیق تری و سازوکار مشخصی ایجاد شود تا شاهد این ماجراها نباشیم.» مهدی تاج نیز به نوعی این خبر را تایید کرد: به گفته من مسائل استقلال پیچیده است؛ تاریخ 31 ژوئن که می گویند تاریخ لغو است. زمان اعلام آن زمان است. البته من کسی را مقصر این اتفاقات نمی دانم. کار خوبی که آقای کریمی و دیگران انجام می دهند، جلوگیری از ضرر بیشتر است.»

حال سوال اینجاست که چرا فرشید سمیعی به هواداران باشگاه استقلال امید کاذب داد و یک روز پس از شروع به کارش به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد که استقلال از آسیا محروم نشده است. آیا برخی از مسئولان باشگاه استقلال با چنین اظهاراتی می خواهند با احساسات پاک هواداران این باشگاه بازی کنند؟ آیا بهتر نیست مسئولان باشگاه استقلال حقیقت را اعلام کنند و قصد نداشته باشند با این ادعاها نام خود را مطرح کنند؟!

زمانی که باشگاه استقلال از آسیا اخراج شد، خود سامی از نظر قانونی در آن باشگاه مسئول بود و نتوانست مانع از اخراج آن باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شود. شاید سامی آنقدر از مسائل حقوقی درک نکرده که ادعا کند باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید